Accepterad Samuel Noory | Ban Överklagan [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012671228/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eba6efc

Vad är din discord tagg? s.n

Vem var det som bannade dig? 3lle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-13 212949.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ganska dålig ut från staffens perspäktiv från klippet då han klippte bort lite han riktade på mig innan klippet och kollar ni logs ser ni hur jag skriver i twitter att en man slåt mig kan ni komma till Legion MC.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade på Legion Mc och har aldrig haft något problem där tills en ny arbetare började där och börja hotta mig och säga att han var kriminell och en dag när vi bråkade drog han fram en glock och riktade jag tog upp händerna och sa lunga dig sen så drar han ner vapnet och så drar jag upp mitt basebållträ och slår ner han sen så avlossade han ett skott så jag gick all in slåg ner han tills han fick blackouts så han inte kunde skjuta sen så gick jag in och gömde mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite båda och jag förstår hur staffen tänker men jag behövde endå rädda mig själv när jag hade chansen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer tyvärr inte ihåg då det va ett tag sen men aldrig hänt något sådant.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara varit lungn och försökt kontakta polis ännu mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska vara så inpulsiv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka