Inaktuell Samuel Noory | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ditt discordnamn: s.n

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Varför just jag skulle passa som staff är för att jag har tidigare erfarenheter som Servervakt som jag var för ungefär 6 månader sen. så jag kan endå grunderna som att klippa varje ban/regelbrott innan jag bannar samt så klarar jag av stressiga sivationer i support och är en rätt så aktiv spelare på Unive samt att jag har än väldigt hög tålamods grad.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att saker och ting funkar hos visa spelare sen har vi gu några här på Unive som rätt ut sakt skiter i rpn och bara är där för att visa sin makt och visa hur bra dom är på att skjuta eller lalla. Dessa spelare kommer alltid finnas och har alltid funnits men det är vårat ansvar som staffs att få bort dessa spelare och minska antalet av dessa spelare så att det får en mer socialare miljö så inte alla åker runt i en bil och bara väntar på en prio för att åka ditt och skjuta. Men allt är inte Kriminellas fel vi har också vissa Poliser som är rätt ut sakt idioter och är korrupta och bara är poliser för dom inte vill betala för kriminell rollen och endå bara vill skjuta och det är också vårt ansvar som staffs att hålla koll på att dessa spelare inte är kvar på servern. Samt att folk ska se skilladen på Lall och Unik rp för vissa tror att Unik rp är att springa runt och leka full på Sjukhuset och skapa vev vilket inte är ett bra sätt att skapa rpn. Helt änkelt vill jag bara ha Gamla Unive tillbaka där man kunde ha roligt åka runt sälja bilar utan att bli skjuten kunna åka och lagga sina bilar på meko utan att någon ska pitta och kalla dig något ålämpligt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att vi staffs måste sitta ner och vara eniga om alla problem som finns på servern och då får vi på servern dela upp oss i grupper och göra det just vår grupp försöker få bort från servern då blir det så alla grupperna får bättre konsentration mot sitt problem så dessa spelare och dessa reglebrott upphör.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska inte vara så hätsig i support försöksa skriva på ett finare sätt med finare ord för du som staff är en rubrik för servern det är du som kommer vissa hur serverns rykte kommer fram men absolut jag kan sitta här och skriva massa skit som jag inte kommer göra därför är jag den som inte gillar och skriva för ord är ord jag gillar handlingar därför vad jag än säger kommer du inte ha den tilliten på mig tills jag vissa vad jag går för.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Då jag spelar den mesta tiden av mitt liv så blir det inte alls svårt jag vaknar borstar tänderna sen börjar spela sen gör jag lunch äter sen går och spelar sen går jag duschar sen spelar sen äter midag såklart så händer det att jag går utt men det är väldigt sällan det händer.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har lämnat och kommit tillbaka Unive pga bans samt att jag ville varijera och testa någon annan server men jag startade för prick 2 årsen och 10 månader och 24 dagar till er som tänker var det på ny år så ja jag lanchade Unive första gången på förra nyåret och därifrån blev jag besat och köpte kriminell rollen och ansökte till medlem direkt. Men nu har jag köpt Ped rollen Kriminiell Rollen och är här för att stanna med en högre rp med mer suntförnuft, Många kan snacka men det är fåa som kan vissa det dom snackar om med handlingar.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har icke varit staff på denna servern tidigare men jag har varit staff på en annan server så jag vet hur det funkar med alla commands och att erat ban system är inte som dom andra du väljer inte tid det är ban systemet som kollar på din historik och gör ett besult ut ifrån det. Det är en väligt häftig grej på servern detta custom ban systemet, det finns ganska många servrar som försöker herma Unive Roleplay men servrar kan kopiera men alla vet att kopierna blir aldrig som orginalet det som är tjärnan till att ha en server som Unive är Philip i sig då hans tankar är som en fabrik då scriptsen på denna servern inte är lik någon annan kopia ingen kommer lykas med det Unive kommer göra och redan gör.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Tror att jag inte är berädd att jobba inom Event Området.

Tillbaka