Nekad Samuel Noory | Ansökan till Servervakt [Beatz10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Noory

Vad heter du på discord? S.N#1650

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Mina vardagar brukar se ut så hära jag vaknar klockan 07:30 och sen så går jag till skolan 08:00 och då kan jag bara vara online på dc på rasterna sen så slutar jag klockan 13:00 sen så kommer jag hem klockan 13:15 sen så rpar jag på Unive till klockan 18:00 och då äter jag sen så 18:20 sen så rpar ja på Unive igen till klockan 21:20 då bråstartändern och sover. På helger så vaknar jag klockan 09:00 och jag rpar klockan 10:20 sen så stänger jag av klockan 13:00 och går ut och kommer hem klockan 14:00 och spelar direkt på Unive och jag rpar till 18:40 då vi äter sen så rpar jag igen klockan 19:00 och rpar till klockan 01:30 sen sover jag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 31 december 2022 så precis innan 2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har varit bannad 16 gånger men en kille råckade banna flera gånger samtdigt så han unbanade mig och bannade mig rätt. Jag vet ej hur jag ska skicka bilden här så gör det i pm.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll så det är bra rp på servern och ingen som gör regelbrott och att hjälpa folk i chatten när dom skriver /help och gå och spectata när folk rpar att göra så att det är bra rp helt enkelt och man ska inte glöma och att ha clip på när någon gör ett regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tänkte att om jag ändå rpar så här mycket kan jag hjälpa till att göra Unive till en ännu bättre plats för nya spelar som kommer i framtiden och dom som redan finns så det blir kul för alla och en bra rp nivå och inga regelbrott. Unive är den största och bästa servern i sverige och vi ska hålla det så därför behöver Unive fler servervakter online hela tiden och jag är online på Unive jätte mycket.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är t.e.x som jag är krim och blir knivhugen/skutten och dör sen väntar till alla går och gör /revive så jag kommer till liv igen och hjälper mig själv sen gör /revive på mina vänner och lossas som inget det är grovt regelbrott eller om jag är i ett scenario och går in i spectate för att hitta någon och kollar vad han gör eller loota han i spec och ta hans grejer och sen döda han. Båda av dom hära exemplerna är väldigt grova regelbrott inom servervakt reglerna och ska återgäldas omedelbart med minst indragen servervakt roll det kan kanske till och med leda till permaban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka