Nekad Samuel Noory | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? s.n

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag har alltid varit bra med forumt och hjälpsam med folks problem samt väldigt aktiv.
Jag vill kunna stötta servern som jag endå kör på så fler kan skäna den roliga rpn skänslan som jag gör.
Vill samt underlätta för staffsen inom forumet så staffs kan tänka på att förbättra rpn ingame.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Yes då allt ska vara organiserat

Får en ansökan vara kopierad? Nej en ansökan får icke vara kopierad som även är kallat plagiat och väldigt förbjudet.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Yes, Jag vill att vänte tiden för vissa ansökningar eller svars tiden ska förbättra samt att staffs lägger mer tid på att ta ärrenden i support och lägger fökuset på rpn.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Skulle vara en fin platfrom utan massa spam överlatt och helt enkelt en organiserad ställe.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varje dag minst 5 timmar om dagen på vardagar och 8 timmar på helger då jag inte har så mycket att göra nu på vintern.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det var bra så.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka