Accepterad SamueL | Medlem ansökning [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SamueL

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? samuel Pettersson

Vad är ditt discord namn? Samueeeeel

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Wagambi och är 30 bast, han har alltid varit bilintresserad så hans dröm är att jobba på antingen bilfirman, mekonomen eller bennys. Intresset för bilar har han haft sen han var liten, hans pappa hade en massa gamla bilar som han köpte och fixade dom så han kunde sälja dom dyrare så Alex har fått hjälpa till en del med det och är rätt så bilkunnig. Alex farsa dog när han var 16 så då var det bara Alex och hans mamma som bodde ihop, sen när Alex var 23 och hade flyttat hemifrån så dog hans mamma av cancer och sen de så har han varit helt själv, ingen flickvän och inte haft speciellt många vänner, men när han kommer in i unive så kommer han lägga allt fokus på att skaffa ett jobb inom bilbranschen och skaffa en massa vänner. Alex är alltid snäll om han blir bemött bra, blir han däremot inte de så kan de börja koka för han och han kan bli rätt aggressiv.

Alex vill skaffa massa vänner och vara som en lokalkändis i stan därför kommer han börja skaffa vänner och bli igenkänd så fort som möjligt när han kommer in i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag förljer alltid reglerna och kan rpa på en mycket hög nivå enligt mig och mina polare, servrarna jag har spelat på innan har även tyckt att jag har kommit med grym och rolig rp samt att jag är väldigt aktiv. Så fort skolan slutar drar jag hem o sätter mig vid datorn och drar in på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på att alla ska ha kul i scenariot och att allting inte handlar om att tjäna materiella ting i ett scenario, tex om jag är i en gunfight och jag dör och blir av med massa grejer så får fortfarande andra spelare något att rpa på som tex poliserna, sjukårdare och motparten som sköt mig ska försöka ta sig därifrån. Kort sagt innebär det att du inte alltid försöker få din egen karaktär att lyckas, utan istället ser till att skapa en gemensam upplevelse där alla får sin del av rampljuset.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vi kan börja med tex RDM och det innebär att man inte får starta ett krig eller slagsmål helt utan anledning, VDM innebär att man inte får använda sig utav ett fordon som vapen i en konflikt om det inte finns en stor anledning till det. Metagaming innebär att du använder information som tex kommer ifrån dc servern och använder det ingame

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat på fivem i ett par år men jag har under en period slutat spelat då jag tappade suget men nu har det kommit tillbaks och jag är mer än redo

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Missade helt att jag hade gått vidare till en muntlig intervju, ska va redo nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka