Samuel lundstrum
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086377232/
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel
Vad är ditt discord namn? Lundström#9401
Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Samuel. 22 år gammal. han är född 1999 han kommer i från Svergie. han växte upp i en stökig familj där hans pappa var arbetslös och alkolist och han mamma var död. Samuel gick knappt i skolan så därför fick han dåliga betyg. när han var 18 år så var han tvungen att få ett jobb men han kom inte in på något jobb eftersom att han inte hade några betyg. efter det så gjorde hans flickvän slut med honom då blev han deprimerad i 3 års tid. han var tvungen att tjäna pengar så att han kunde överleva så han valde den kriminella vägen. han hade några vänner som redan var kriminella så han kom i den kriminella världen väldigt snabbt. på så sätt börja han känna pengar och flytta in i ett hus som länge varit en dröm. Samuel är intresserad av vapen och bilar och det har han länge varit ända sedan han var liten. Han gillar inte skolan eller Vegansk mat. Samuel gillar att vara med vänner och hålla på med bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har spelat på denna server nu ett tag med mina vänner och utan ett medlemskap har det blivit lite tråkigt. eftersom jag vill bli kriminell och tjäna pengar samtidigt som jag har en hög rp nivå. jag tycker Unive är en riktigt bra server med bra scripts och ett bra människor. jag vill också bidra med bättre RP på servern. jag spelar dagligen på Unive.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har alltid gillat gta 5 och spelat det länge oc h tycker det med rp är roligt. tycker servern är bra, inte någon som förstör och har också blivit rekommenderad av mina vänner att det är en bra och seriös rp.
Hur hittade du Unive? Har blivit tipsad av en kompis och genom att kolla på olika folks livestreams på Twitch.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli kriminell och hålla en hög RP nivå. eller typ få ett riktigt jobb som Falck. kunna skriva på Twitter och blocket. och kunna göra saker jag inte kunnat förut. som att köpa någon dyr bil.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att träffa vänner, samtidigt som jag håller en bra RP och bli att kriminell och ha så roligt som möjligt. och att jobba medlems jobb. falck, mekonomen och att kunna hjälpa nya spelare med regler och hjälpa dom hur man skaffar jobb och tjäna pengar och har kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej kör bara unive.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår 100%
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel
Vad är ditt discord namn? Lundström#9401
Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Samuel. 22 år gammal. han är född 1999 han kommer i från Svergie. han växte upp i en stökig familj där hans pappa var arbetslös och alkolist och han mamma var död. Samuel gick knappt i skolan så därför fick han dåliga betyg. när han var 18 år så var han tvungen att få ett jobb men han kom inte in på något jobb eftersom att han inte hade några betyg. efter det så gjorde hans flickvän slut med honom då blev han deprimerad i 3 års tid. han var tvungen att tjäna pengar så att han kunde överleva så han valde den kriminella vägen. han hade några vänner som redan var kriminella så han kom i den kriminella världen väldigt snabbt. på så sätt börja han känna pengar och flytta in i ett hus som länge varit en dröm. Samuel är intresserad av vapen och bilar och det har han länge varit ända sedan han var liten. Han gillar inte skolan eller Vegansk mat. Samuel gillar att vara med vänner och hålla på med bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har spelat på denna server nu ett tag med mina vänner och utan ett medlemskap har det blivit lite tråkigt. eftersom jag vill bli kriminell och tjäna pengar samtidigt som jag har en hög rp nivå. jag tycker Unive är en riktigt bra server med bra scripts och ett bra människor. jag vill också bidra med bättre RP på servern. jag spelar dagligen på Unive.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har alltid gillat gta 5 och spelat det länge oc h tycker det med rp är roligt. tycker servern är bra, inte någon som förstör och har också blivit rekommenderad av mina vänner att det är en bra och seriös rp.
Hur hittade du Unive? Har blivit tipsad av en kompis och genom att kolla på olika folks livestreams på Twitch.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli kriminell och hålla en hög RP nivå. eller typ få ett riktigt jobb som Falck. kunna skriva på Twitter och blocket. och kunna göra saker jag inte kunnat förut. som att köpa någon dyr bil.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att träffa vänner, samtidigt som jag håller en bra RP och bli att kriminell och ha så roligt som möjligt. och att jobba medlems jobb. falck, mekonomen och att kunna hjälpa nya spelare med regler och hjälpa dom hur man skaffar jobb och tjäna pengar och har kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej kör bara unive.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår 100%