Nekad SamueL | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SamueL

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Samuel

Vad heter du på discord? SamueL#5345

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? runt 1500h totalt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att det jobbet skulle passa både mig och min karaktär väldigt bra inom de jobbet eftersom han är väldigt bilintresserad och har jobbat som bilförsäljare massor av gånger innan

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt jag har jobbat som de ett antal gånger innan på olika servrar och det har inte varit några problem alls, jag tror de är runt 7 servrar jag har jobbat som de på och har varit väldigt omtyckt

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Alex Wagambi och är 30 bast, han har alltid varit bilintresserad så hans dröm är att jobba på antingen bilfirman, mekonomen eller bennys. Intresset för bilar har han haft sen han var liten, hans pappa hade en massa gamla bilar som han köpte och fixade dom så han kunde sälja dom dyrare så Alex har fått hjälpa till en del med det och är rätt så bilkunnig. Alex farsa dog när han var 16 så då var det bara Alex och hans mamma som bodde ihop, sen när Alex var 23 och hade flyttat hemifrån så dog hans mamma av cancer och sen de så har han varit helt själv, ingen flickvän och inte haft speciellt många vänner, men när han kommer in i unive så kommer han lägga allt fokus på att skaffa ett jobb inom bilbranschen och skaffa en massa vänner. Alex är alltid snäll om han blir bemött bra, blir han däremot inte de så kan de börja koka för han och han kan bli rätt aggressiv.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är väldigt aktiv och om det är nån gång jag inte kan vara inne ser jag till att det är nån anställd som är inne och sköter jobbet som han ska.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, då fortsätter jag kriga med att försöka skaffa ett jobb inom bilbranschen så de spelar ingen roll

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? bara unive som gäller

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka