Nekad samuel 89 | Medlem ansökning [hannes39]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samuel 89

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? _samuel98

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Andersson och är 24 år gammal, Gunnar kommer ifrån Norrbotten där han bott i nästan hela sitt liv. Hela hans liv har han velat bli en polis. Hans far var polis och han gick bort när Gunnar var 12 år gammal. Gunnar har alltid varit intresserad av Polisen och deras Yrke i samhället. Han har gått ut polishögskolan och är nu påväg på att bli en polis som har varit hans allra högsta dröm i hela hans liv. Varför han har velat bli polis är för att han alltid har tyckt om att hjälpa folk. När han var yngre var hans största intresse att hjälpa skadade djur som han tog hand om och sedan släppte tillbaka in i naturen, Detta är de som fick han intresserad av att hjälpa personer och bidra i samhället på ett positivt sätt och Gunnar ansåg att bästa sättet att göra detta var att bli Polis. Efter högskolan har Gunnar nu flyttat till Unive staden för att förhoppningsvis hitta ett yrka som Polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra Rp, Roliga scenarion och en allmänt bra spelare på serven. Har alltid gillat att rpa och tycker att jag har bra kunskaper om det och kommer passa bra på Unive. Jag vill helst uppnå att bli polis på Unive och såpass bidra med bra rp och scenarion som Polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kan spela för att "motståndarna" Också kan vinna ett scenario, Man själv måste inte alltid vinna ett scenario för att det ska vara ett kul oh bra Scenario, Motparten kan också vinna scenarion och det kan också vara kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna, Några exmpel är RDM = när man dödar någon utan anledning, NLR = Att man inte ska komma ihåg något från ett scenario där man dog, SUNT FÖRNUFT = Att man alltid ska tänka som att det var IRL, aka att man inte ska göra något någon alldrig skule göra irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Har tidigare varit medlem på andra rollspel servrar, Men alldrig några svenska, Har rpat på gMod förut och väldigt mycket på amerikanska fiveM servrar, Har bra erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Endast 1 ansökan på 24 timmar. Du får ansöka igen om 24h. Alltså 09:45 Den 17de januari. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka