Accepterad Sampo | Medlem ansökning (DIN0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sampo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198352163182/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Pettersson

Vad är ditt discord namn? Rock Samuel#2625

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2003

Berätta om din karaktär. Uppväxt på gatan i hårdare områden och vill visa världen vad han går för. Hade det tufft men börjar bli mer framgångsrik och vill nu skaffa jobb. Han är en riktig vinnarskalle och vill alltid göra sitt bästa. Han gillar fotboll och vara med sin barndomsvänner som har haft det lika tufft som honom och som också söker framgång.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer sprid positiv energi och förbättra communityt. Jag vill få större bredd på mitt rollspel vilket jag får genom att bli medlem. Det skulle öppna många stängda dörrar som det är just nu för mig. Och med nya vägar att gå så skulle jag kunna bidra mycket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill spela på en RP där alla är svenska och än vilken tid man är uppe så finns det folk som är inne och spelar. Även om man är inne klockan 3 på natten så är det fortfarande många som spelar.

Hur hittade du Unive? Jag har vänner som har spelat på servern och jag började spela med dom och tyckte de var en bra server så jag fortsatte.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utvidga det till sin fulla potential, genom att få ett medlemskap så skulle det underlätta då man får tillgång till så mycket mer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill sprida bra energi och lära känna nya personer som man kan spela RP med. Jag skulle också vilja jobba med olika saker på servern och pröva olika saker att göra. Mitt mål är att bli en igenkänd person på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar inte på några andra servrar för tillfället men jag har testat några andra men tyckte att de va för få spelare för att få riktiga känslan av att det är en stad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka