Dubbelpost sampe_v1 | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sampe_v1

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199139441065/

Ditt Hex-ID: steam:11000014648c9a9

Vad är din discord tagg? sampe_v1#0549

Vem var det som bannade dig? top g

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-12 123206.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var en som körde in i mig också funkade inte min mic så jag kunde inte säga något i spelet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil och väntade på min kompis så kommer det en bil i full fart och kör in i mig och min mic funkade inte men spelet är så roligt så jag kunde inte låta bli och spela. Men jag vet att det var dumt att spela med en trasig mic men jag har varit iväg och köpt ett par nya hörlurar med mic och dom borde funka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel jag skulle inte ha spelat med en trasig mic. men nu när jag kommer in så kommer micen funka för jag har köpt en ny.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig gjort om det jag har blivit bannad för

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat spela med en fungerande mic.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte spela med en mic som inte fungerar men det här spelet är så roligt så kunde inte låta bli.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Dubbelpost, lägg endast ut en banöverklagan och redigera den ifall du vill ändra något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka