Sampe1234 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheEpicSampe

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? TheEpicSampe#6969

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 16:30 - 22:00

Helger: 12:30 - 22:00

Lov: när jag vaknar tills att jag inte orkar spela mer

Berätta om dig själv Jag heter Samuel och är 12 år gammal, och är en person som gillar att hjälpa folk och göra bra saker. På fritiden brukar jag spela, streama, vara med kompisar och köra Cross. Jag brukar spela nästan varje dag och jag gillar att hjälpa folk. Just nu så spelar jag olika spel men FiveM är det roligaste. Jag har ett stort intresse för just denna server därför att den är bra gjord och för att jag har spelat på denna server i 3 månader nu. Jag tycker att detta communityt är det snällaste och schysstaste communityt som finns i Sverige. Jag är en snäll person som är hjälpsam av mig. Jag lyssnar bra på vad folk har och säga och är schysst mot folk. Jag har respekt för alla i servern och tycker att alla i servern är snälla personer.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra så att jag skulle hjälpa folk som behöver hjälp och göra Unive till en bättre server. Jag skulle vara aktiv mycket och hålla koll mycket. Om jag skulle bli Support på denna server så skulle jag vara så hjälpsam och så aktiv som möjligt. Jag skulle fråga lite mer erfarna support vad jag ska göra från början så att jag får greppet om support. När jag börjat komma in lite och börja veta vad jag ska göra och sånt så kommer jag att vara då aktiv och hjälpsam som jag bara kan. Jag kommer även att göra allt jag kan för att få Unive till att bli en ännu bättre server. Jag skulle kolla banöverklagningar och andra saker på forumet också! Jag skulle sitta i noclip och speca folk mest hela tiden. Discord har jag alltid igång så vill man mig något på discord så kan man pm a mig. På forumet skulle jag vara inne på också och kolla på banöverklagningar och liknande. Jag har nästan lagt ner alla timmar på FiveM på Unive.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började i typ mitten av mars 2021

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag har sett att det är många aktiva och bra supports. Jag vill kunna bli en del av detta fina Communityt. Jag vill kunna hjälpa alla medlemmar på denna server. Jag vill också kunna vara så aktiv och så bra support som jag kan. Jag skulle sköta mitt jobb som support bra och sitta i Noclip och i supportkanalerna så ofta jag bara kan. Jag ska se till att reglerna följs och att rpn hålls uppe som den ska. Jag kommer att rpa mycket mindre och sitta i noclip och åka runt och kolla så regler följs, och att rpn är på en bra nivå.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle sitta i supportkanalerna och jag skulle sitta i noclip och de till att rpn hålls som den ska och se till att alla följer reglerna som finns på denna server. Om jag skulle sitta i noclip eller spectate och se att en person gör ett litet regelbrott typ som att råka säga ett ord halv ooc typ som flygbiljett så skulle jag skrivit /m (id) tänk på din rp. Eller nåt sånt liknande. Jag skulle börja med att ge folk som bryter mot reglerna en varning. Sen skulle det bli kick och om det skulle fortsätta så skulle jag ge dem en ban.

Ingame: jag kommer att vara så aktiv som möjligt och sitta i noclip typ hela tiden och spela mindre rp. Jag kommer även att speca folk emellanåt bara för att se att folk inte bryter mot reglerna.

Discord: Jag kommer nästan alltid vara aktiv där och svarar snabbt i pm. Om det sitter folk i ”väntar på support” så kommer jag att dra in dem i en supportkanal och fråga vad hen behöver hjälp med. Om någon skriver till mig i pm så svarar jag snabbt.

Forumet: Jag brukar vara inne på forumet mycket och kolla på andras ansökningar och liknande bara för att få lite inspiration. Jag brukar sitta och +repa folks ansökningar om jag tycker om dem skrivit bra och utvecklat. Men om jag blir support så kommer jag att vara ännu mer aktiv på forumet och kolla banöverklagningar och liknande.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej men har sett på Philips youtube kanal när han streamade förut hur han jobbar som ägare och hur han gör saker.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några stycken.

/Kick (id) (anledning) - du kickar en person
/sqlban (id) (tid) (anledning) - du bannar en person
/sqlunban - du unbannar någon
/sqlbanoffline - du bannnar en person som inte är inne på spelet.
/noclip - du går in i noclip och kan flyga runt.
/spec - du får upp en meny där du kan se id på folk och deras steam namn.
/freeze (id) - du fryser en person
/bring (id) - du tp ar en person till där du är
/tpm - du teleporterar till en marker på kartan.
/toggleid - du får upp id över huvudet på folk
/togglename - du får upp steamnamn och id ovanför personens huvud.
/setjob (id) (jobb) - du ger en person ett jobb
/revive (id) - du återupplivar en person som är medvetslös
/skin (id) - du ger en person skin
/ooc du skriver ut något som inte är rp
/dv - tar bort ett fordon

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag. Jag är snabblärd och är lättlärd. Säger nån en viktig sak till mig så lägger jag det på minnet och lär mig det snabbt. T.ex som grundreglerna på denna server. Jag behövde läsa dem 2 - 3 gånger sen kunde jag dem utantill.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server en denna. Denna server är sveriges bästa rp server enligt mig.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att fortsätta med denna server och fortsätta att utveckla den. Fortsätt att ha trevliga medlemmar!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka