Nekad Sampe1234 | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheEpicSampe

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2008

Vad heter du på discord? TheEpicSampe#0248

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 16:30 - 22:00
Helger: oftast 11:00 till 00:00
Lov: ungefär samma som helger.

Dessa tider kan variera för att jag kan vara med kompisar och är iväg från datorn.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på unive den 25:e mars

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra så att folk som inte sköter sig och följer reglerna kommer att få konsekvenser. t.ex om en person skulle prata med någon också råkar dem säga ett ord som är ooc så skulel jag skriva /m (id) (varningen) t.ex tänk på att inte prata ooc. Om personen skulle göra det upprepade gånger så skulle jag ge dem en kick. jag vill inte abusea mina perms.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att mina kompisar är det och dem sköter det bra. För att jag vill hjälpa till på denna server och få bort folk som förstör rpn. T.ex om en person skulle Combatlogga mitt under ett scenario skulle jag skriva att en person combatlogga och id i /report.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Göra så att folk som förstör rpn skulle få konsekvensen dem förtjänar. Jag skulle passa bra som servervakt eftersom att jag gillar att hålla koll i staden. Jag har som hobby att hjälpa folk i staden.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har sett att det är folk som inte har följt reglerna i staden. Jag vet att det finns folk som är helt nya på rp och pratar ganska mycket ooc. I såfall skulle jag skriva /m (id) prata inte så mycket ooc. Jag vill inte vara dum mot personer i servern men om jag skulle bannat någon så skulle dem kunna upfatta mig som dum mot dem för att jag bannade dem men dem får ta konsekvenserna om dem gör något fel.

Varför vill du bli servervakt? För att jag har sett att det är folk som inte har följt reglerna i staden. Jag vet att det finns folk som är helt nya på rp och pratar ganska mycket ooc. Isf skulle jag skriva /m (id) prata inte så mycket ooc. Jag vill inte vara dum mot personer i servern men om jag skulle bannat någon så skulle dem kunna upfatta mig som dum mot dem för att jag bannade dem men dem får ta konsekvenserna om dem gör något fel. Om man skulle banna folk för ingenting så abusar man sina perms. Det betyder att man använder sina "krafter" allt för ofta och på fel sätt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dem som vi servervakter kan använda: dv- tar bort en persons fordon, /svban (id) (anledning), /kick (id) (anledning), /toggleid - personens id över huvudet och /revive (id).

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har blivit bannad för sunt förnuft när jag var ny på servern. jag blev bannad för ooc av en servervakt då jag råkade säga relogga istället för att skriva i ooc chatten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka