Nekad Sampe1234 | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TheEpicSampe

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ange ditt födelsedatum 21 oktober 2008

Vad heter du på discord? TheEpicSampe#0248

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16:00 - 20:00
Tisdag 16:00 - 20:00
Onsdag 15:45 - 20:00
Torsdag 16:00 - 20:00
Fredag 14:30 - 22:00
Lördag 11:00 - 23:30
Söndag 11:00 - 21:00
Lov ungefär samma där som på helger.

Tiderna kan variera. T.ex ifall jag skulle vara med en kompis eller göra något annat än att spela.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på unive den 25:e mars

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla koll på folk som inte uppför sig så att dem skulle få ett straff för deras handlingar om dem förstör rp:n. Jag vill göra unive till en bättre rp server och få bort lallare som lallar hela tiden. Dem som inte följer reglerna kommer få ta konsekvenserna. Jag skulle försökt att minska på lallandet så gott det går. Jag har också sett folk springa på torget och håller på att lalla runt. Om en person som är ny till rp och servern skulle lalla eller säga något som är ooc skulle jag ge dem en varning. Lyssnar dem inte då så kommer jag ge dem en kick.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag vill hjälpa till på denna server och få bort folk som förstör rpn. t.ex om en person rymmer från en polisbil då dem har bälte på sig och handfängsel så kommer det förstöra rpn för att det är FailRP och Sunt förnuft. Om en person inte lyssnar på tillsägelser så kommer jag att kicka dem om det är litet men händer upprepade gånger eller om det skulle vara grovt så skulle jag svbanna dem. (Det är en 30min ban). Om jag skulle se någon som skulle spawna död så skulle jag reviveat dem för att annars kan dem inte rpa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra så att folk som förstör rpn kommer att få konsekvenser. Servern är inte till för att lalla på. Den är till för att rpa och ha roligt. Om en person skulle råka säga ett ord ooc så skulle jag ge personen en varning så att jag inte abusear mina perms. Om jag ser någon spawna död på torget så skulle jag skriva /revive (id).

Varför ska just du bli servervakt? Jag skulle hålla koll på folk som inte uppför sig så att dem skulle få ett straff för deras handlingar om dem förstör rp:n. Jag vill göra unive till en bättre rp server. Om en person skulle slå ner en person av misstag (missklick) så kan jag alltingen ge dem en varning eller låta det vara. Om jag ser en person göra något regelbrott så skulle jag bannat dem om det var väldigt grovt eller gett dem en varning och om dem inte lyssnar på upprepade varningar så skulle jag kickat dem eller bannat dem. Det beror på hur grovt det är.

Varför vill du bli servervakt? Därför att jag skulle hålla koll på folk som inte uppför sig så att dem skulle få ett straff för deras handlingar om dem förstör rp:n. Jag vill göra unive till en bättre rp server och få bort alla som lallar och förstör rpn. om jag skulle se någon göra ett regelbrott som är mycket större än en svban så skulle jag skriva en /report.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dem som vi servervakter kan använda: dv- tar bort en persons fordon, /svban (id) (anledning), /kick (id) (anledning), /toggleid - personens id över huvudet och /revive (id).

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har blivit bannad för sunt förnuft när jag var ny på servern. jag blev bannad för ooc av en servervakt då jag råkade säga relogga istället för att skriva i ooc chatten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive.

Senast ändrad:
Tillbaka