Accepterad sampastrike | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sampastrike

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Appelgren

Vad är ditt discord namn? sampastrike

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Pelle är en 54 årig man som växte upp i en liten by med sin pappa Lasse och storebror Fredrik. Hans mamma dog när Pelle var väldigt liten. Hela Pelles uppväxt har han haft det jobbigt hemma med en farsa som röker ett och annat och dricker väldigt mycket även på vardagarna. Och Fredrik var inte till nån hjälp när Lasse slog Pelle Fredrik var lika rädd och ängslig som Pelle även fast Fredrik var 5 år äldre än Pelle. Eftersom Pelle oftast var ensam och lekte själv så var han väldigt mycket ute i naturen och fiskade eller försökte fånga djur. Men hans liv skulle ändras drastiskt. Han var ute och Fiskade en vanlig tisdag men när han kom hem så hörde han inte pappas skrikande och stönande. Så han blev lite orolig kan Lasse ha dött. Han gick in i köket och mycket riktigt Lasse hade hängt sig själv. Detta gjorde Pelle förkrossad även fast Lasse inte hade varit någon bra pappa så blev han ändå väldigt ledsen. Och kort efter Lasses död så hittar Pelle även Fredrik död i ett dike 1km från deras hus. Med ett pistolskott i huvet och en pistol i handen. Efter allt detta så klarade inte Pelle med livet och hamnade i missbruk och blev hemlös. Han var väldigt nära att ta livet av sig för han hade varken familj eller vänner. Men nu har Pelle bestämt sig för att ändra på sig han vill utbilda sig till polis och ta itu med sånna som hans egna pappa Lasse. Han vill även få bort droger och kriminalitet från gatorna i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med bra rp och även att skapa bra och roliga scenarion för båda mig och andra på servern. Jag kan även bidra med bra humor. Om jag nu blir godkänd tänker jag gå på intervju hos polisen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte bara ska tänka på sin egna rp utan även andra spelare. T.ex om jag kör på någon eller skjuter nån så ksk det är kul för mig men det är inte så kul för motparten. Och att man inte ska vinna varje scenario t.ex om jag krockar med någon så är det inte bara den andras fel ibland är det ens egna fel och då ksk jag får stå för skadan på motpartens bil.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag det har jag här är några exempel på Unives regler. Rdm den innebär att man dödar någon eller slår någon utan anledning. Copbait innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet. NLR är att om man t.ex blir skjuten och dör, att man inte minns vem som döda en efter återuppståndelsen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag gick in första gången på unive för ksk ett år sedan men jag fattade inte så mycket om rp då så jag spelade ksk en dag sen sluta jag. Men för 2 månader sedan så började jag spela på unive igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas man blir godkänd :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka