Accepterad sampastrike | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sampastrike

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199242865271/

Ditt Hex-ID: det står såhär när jag ska kolla mitt hex id
Impossible to get data from Steam. Steam is not responding at this moment.
Please try again in a few seconds.
Vad är din discord tagg? sampastrike

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-31 002045.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag testade en bug och de ska man inte göra vet jag nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag plockade kokain blad normalt sen hade jag tråkigt så jag tänkte testa en glitch som jag såg en kille göra vid kokainet tidigare denna dag. så jag gjorde de ksk 10 blad typ sen blev jag t bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel. Men jag skulle säga att detta är en § 4.4 bug abuse bann och ksk lite sunt förnuft men mest bug abuse för det är en bug som jag sett väldigt många använda idag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått en bann tidigare vad jag minns med de står två tidigare banns så vet ej vad den andra är för något. den jag kommer ihåg var en p bann, men den var felaktig så den blev borttagen samma dag. det som jag blev bannad för var att jag gick med på att sälja bil på Marjas med svarta kontanter men jag gjorde inte de så bannen blev borttagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte testa Buggen och plocka normalt som jag gjorde hela förmiddagen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte testa buggar som kan leda till bann.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka