Nekad Samoo | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samoo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198209400756/

Ditt Hex-ID: steam:11000010ed97fb4

Vad är din discord tagg? Samo#1772

Vem var det som bannade dig? Kanapka

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? pratar ooc ingame, lallar överlag, hoppar ut ur bil med handfängsel (FailRP)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mitt agerande hörde definitivt inte hemma på RP servern med det skedde ett missförstånd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i polisbilen och råkade hoppa ur bilen med handfängsel när jag skulle /sme på min karaktär eftersom jag hade blivit skjuten i benet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag råkade prata lite ooc eftersom jag skulle förklara en sak till poliserna varför jag hade mask på mig. Det är eftersom mitt hår försvinner när jag har mask och jag vill helst vara flintskallig eftersom det passar min karaktär bäst. Angående failRP öppnade jag polisdörren med mening första gången och rpade att den inte var stängd. Snabbt insåg jag att detta inte kan ske och satte mig i bilen igen. Andra gången råkade jag trycka på f när jag skulle göra en /sme på min karaktär och det var ungefär där jag blev avstängd. Lallet som också var en bidragade faktor till min 3 dagars långa avstängning var inte avsiktligt. Jag snackade lite skojigt eftersom jag var på lite skojhumör men detta anser inte jag bidrog till en dålig RP. Mer att detta skapade kontrast mellan karaktärerna och förstärkte min karaktär Kimpa Dojja.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var så länge sedan jag sist blev avstängd men det var mest för lall osv. Nu tar jag RP:n mer seriöst och vill vara en del av Unive communityt. Detta var ett missförstånd och mina eventuella fel ska jag verkligen inte göra om igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut. Jag hade inte hoppat ur polisbilen först utan stannat i den. Samt att jag inte skulle snackat ooc ingame vilket jag insåg direkt efter jag gjorde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Verkligen, kan förstå att viss överdriv kan uppfattas som lall och ska bättra mig på det spektrumet. Ska även inte hoppa ur bilen med handfängsel oavsett omständigheter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är klart. Ta er tid så hoppas jag att vi ses i staden inom kort//Mvh

Du började köra iväg med handbojor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka