Nekad samolp1 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samolp1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? olq22 discord id:1293632685503283234

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vicente Hernandez 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Strukturerad, Sympatisk, Rättslig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tjena migrationsverket.. Jag heter Vicente Hernandez född 2003 15 januari. När jag var i tonåren så flyttade jag med min pappa till sverige, detta var eftersom att gatorna i Peru var smutsiga och det var ett dåligt liv där, dålig lön, kriminalitet och mycket mer. Min pappa fick chansen att köpa biljetter hit och fick ett jobb som städare. Detta innebärde att vi kunde leva ett bättre liv. Att jag kom hit som 14 årig var väldigt svårt för mig. Jag kommer ihåg när min pappa gav mig min första telefon som såg ut som en tegelsten. Det var inte lätt att bo här, jag behövde anpassa mig till ett nytt land. Jag lärde mig snabbt det svenska språket och skaffade vännerrunt omrking mig. När jag blev 16 så hade vi enorma ekonomiska problem, det gick så långt att kronofogden tog våran TV. Jag bestämde mig för att hjälpa min pappa medans jag fortfarande pluggande. Våran inkomst blev allt mer stabil fast det gjorde oss inte glada trottsallt.. Vi saknade mamma som var kvar i Peru. Jag arbeta ofta tills 10 efter skolan slutade. Detta ledde till att jag var över jobbad och inte hann med något i skolan. Skolan var rätt så piss, jag droppade ut ur gymmnasiet eftersom det var för svårt med allt jobb. Jag bestämde mig för att ta tag i mitt liv och börja ta saker seriöst. Jag hittade ett bättre jobb där jag trivdes bättre, medans det tog jag kurser hon en teknikers företag om hur jag kunde bli tekniker. Jag slet dag och natt för att få in en bra lön medans jag bodde med pappa och behövde fokusera på plugget. Trotts allting som har hänt har jag alltid gått framåt och kämpat. Jag älskar allt som är familj. Detta är min story.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket socialt rollspel och roligt rp för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska vinna alla scenario, om det händer något kan jag leda motparten vinna. Om en person kommer med 5 vänner ska jag inte ta upp en pistol och skjuta ner dem. Låt dem göra mig rädd och kalla det en dag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, random death match, VDM, FRP, metagaming, powergaiming, ooc.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyxleksi, hoppas du förstår stavfelen<3

Nekad.
Anledning: du behöver ha loggat in på servern

Du får ansöka igen direkt när du loggat in på servern med ett konto kopplat till din discord. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka