Nekad SammEOOOF | Medlem ansökning (Appzy5), [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SammEOOOF

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198895261180/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Oxenby

Vad är ditt discord namn? SammE#5851

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhammed Abdul och är född 1989-04-13. Han är jätte intresserad i att börja jobba som Polis och vill jättegärna göra det. Han är också intresserad i de andra blåljus jobben som: Securitas, Ordningsvakt, Brandman och Ambulans. Han är 32 år gammal och har också intresse i fotboll. Hans favorit lag är Manchester United. Han är allergisk mot jordnötter och har ADHD. Han gick i linjen: Natur, Natur. Han är född i Malmö och haft haft ett intresse i polisen sen han var 7 år gammal. Han favorit rätt är Chili Gryta men han gillar också kött. T:ex Filet Mignon stekt Medium Rare med Bakad Potatis. Han har också ganska mycket erfarenhet inom Polis Yrket då han har varit Polis i ganska så många städer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att bidra med bra RP till servern och jag kommer inte att lalla runt när jag är på servern. Jag kommer aldrig att prata OOC ingame och jag kommer att försöka att aldrig Fail RPa. Jag vill också bli medlem på servern eftersom att denna servern har ett bra community. Det är många som spelar på servern och då är det roligt att spela på servern eftersom man har så många att snacka med och hänga med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så många som spelar på servern. Det är liksom just nu (klockan 12:02) mer än 100 personer online. Det är helt sjukt. Jag är också intresserad eftersom att alla som jag har mött på servern än så länge har inte Fail RPat.

Hur hittade du Unive? En kompis, kompis spelade på den med min kompis och sen så joinade jag servern och så tyckte jag om servern riktigt mycket. Så jag har spelat sen Unive var Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli Polis på servern eller ett annat blåljus jobb. Och att få ett bra omdöme av spelarna på servern. Jag vill inte bli kallad Fail RPare så att ingen vill Roleplaya med mig utan jag vill få ett bra omdöme så att folk vill göra bra RP Scenarion med mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt, att bli polis på servern eller ett annat blåljus jobb. Och sen bli högre i rangerna inom polisen så att tillslut kanske jag till och med blir Bitr. Rikspolis Chef eller Rikspolis Chef.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Men innan så körde jag på Stockholm Emergency Clan. Jag var Polis där.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top