Nekad SammEOOOF | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SammEOOOF

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198895261180/

Ditt Hex-ID: 110000137bae5fc

Vad är din discord tagg? SammE#3962

Vem var det som bannade dig? Anticheatet

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-05-17 200421.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde mig av fusk och försökte med olika grejer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på strand garaget, hade precis blivit unbannad från självaste FiveM för att de skaffat sig ett nytt anticheat, sedan så gick jag in på eulen och skulle stänga av grejer och fixa till min karaktär och bilarna jag hade och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktig ban då jag medvetet gick in på servern för att fuska och förbättra min karaktär genom att fixa till bilarna jag hade, min karaktär, mina vapen m.m.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ungefär 8 gånger innan, från 2021 till nu 2023, de flesta bannsen är grundregler som jag läst på och blivit bättre på. De har jag tagit lärdom genom att försöka att lära mig de bättre än vad jag kunde de innan, men nu sitter jag på en permanent ban av erat anticheat och jag ångrar mig för att jag försökte modda på eran server och egentligen så menade jag inget illa, jag hade inga dåliga tankar i bakhuvudet utan jag ville egentligen bara fixa till lite med mina bilar och jag tänkte att jag kanske kunde fixa till min karaktär lite också, jag vet inte riktigt vad jag tänkte men jag var dum som inte insåg att det såklart inte skulle funka. Även om denna bannen blir nekad nu så hoppas jag ändå att någon gång i framtiden kunna komma tillbaka till Unive eftersom att jag ändå haft några fina minnen härifrån och att jag ändå kommer ha lärt mig en del grejer från denna händelsen och att jag kommer att mogna till mig framåt i livet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra detta helt annorlunda genom att först och främst inte gå in på servern överhuvudtaget, jag skulle ha tänkt igenom allting och se det hela långsiktigt och inte bara försöka liksom fixa till mina bilar och sånt och inte bry mig att jag tar en risk genom att bli bannad från servern utan man får se grejer från det långsiktiga håller också och inte bli för girig med vad man vill göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en del grejer, dels att man inte ska vara för girig med vad man vill ha, man ska se saker från det långsiktiga hållet och man ska inte ens från början försöka att fuska till sig grejer utan man ska spela som alla andra gör och inte förhasta någonting. Man ska alltså spela som alla andra gör är väl den viktiga delen i vad jag har lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka