Nekad SammEOOOF | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SammEOOOF

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? samme69

Ange ditt födelsedatum 13 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer inte kunna spela hur mycket som helst, jag har träningar och konfirmation varje vecka, jag skriver dock upp mitt upplägg här under så ni ser vilka tider jag kan spela / vara aktiv på. Jag kommer såklart försöka vara så aktiv som möjligt när jag inte gör annat

Måndag: Skola tills 15:05, Träning 17:00 - 18:30
Tisdag: Skola tills 15:00, Konfa 16:30 - 18:30
Onsdag: Skola till 150:05, Träning 16:30 - 18:00
Torsdag: Skola tills 13:55, Träning 17:00 - 18:30
Fredag: Skola tills 14:25, Ingen träning
Lördag och Söndagar kan jag ha fotbollsmatch på, det varierar helg till helg vilken dag jag har matchen på.

Efter träningarna så kommer jag försöka vara så aktiv som möjligt och på helgerna kommer jag vara super aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2023-11-16

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bifogar bild i kommentarerna, vet ej hur man gör det här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att rollspela, men inte som vanliga medlemmar utan ifall de ser en som gör fel i sitt RPande så kan servervakter ta åtgärder, de kan kicka eller svbanna de. Såklart ska man också ta clip och skicka in till staffsen sen och då kan staffsen antingen förlänga eller låta bannen vara. Servervakter ska alltså RPa som vanligt men ändå banna och kicka folk som gör fel. Alltså underlättar de lite för staffsen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt här eftersom att jag har varit det 2 gånger innan, jag vet vad man ska göra som en servervakt och de gångerna jag har varit servervakt så har det gått rätt så bra. Jag vill även hjälpa till och underlätta för staffs så att de inte behöver ta hand om en massa lallare medans andra personer kan göra det.

Sen så vill jag också försöka hjälpa folk med sitt RPande och ifall någon gör fel så vill jag kunna berätta för de vad de ska förbättra. Så jag vill alltså underlätta för staffs och hjälpa medlemmar och icke-medlemmar förbättra sitt RPande.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse är när man använder någonting till sin fördel som egentligen inte ska användas på det viset. Alltså med Servervakt kan många olika grejer användas som Abuse och Korruption, exempelvis kan man reviva sig själv för att man inte ska dö i ett scenario, man kan banna folk för ingen anledning, man kan kicka folk för ingen anledning och mycket mer. Man kan använda sina perms på fel sätt alltså.

Nekad, har ej varit medlem i 30 sammanhängande dagar. Du får ansöka igen 2023-12-16

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka