Nekad SammEOOOF | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SammEOOOF

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? SammE#5851

Ange ditt födelsedatum 13 April 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Att jag kollade i nyheter och såg att ni behövde mer Medlemskap Ansvariga, och jag har varit de på 2 servrar innan så jag tänkte väl att jag kunde bli det här eftersom jag har lite kunskap.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer att vara aktiv och ta intervjuer ofta, med ofta så menar jag, morgonar, middagar och kvällar. (ibland kvällar)
Jag kommer kanske hinna att göra både tiderna (alltså morgonar och middagar) men det är ett kanske. Jag kommer också att vara rättvis och inte bara ge folk medlem eftersom att de är min vän.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk så som du vill bli bemött.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo, när man är medlem så får man göra så mycket mer än när man inte är medlem, så jag kommer att hålla medlems intervjuer ofta och säga till folk att ansöka till medlem ifall de vill göra mer saker på servern och om de spelar mycket.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna de basic reglerna, inte lalla runt och inte vara för ung (t:ex en 7 åring som kallar folk för busunge, ifall han inte RPar som barn på servern)

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att mitt ansvar som Medlemskap Ansvarig skulle vara att man är aktiv och tar medlemsskap intervjuer ofta. T:ex man tar typ alla som sitter i Väntrum, man tar inte bara 1 och sen så slutar man. Man tar alla i väntrummet och sen så kan man vila.

Hur ser din aktivitetet ut? Just nu så gör jag typ ingenting på sommarlovet mer än att jag brukar vara ute och hänga med polare, jag kommer antagligen att kunna vara online de mesta utav tiderna då jag inte tränar, är ute med polare och äter.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server just nu.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte av vad jag tror.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka