Accepterad Sammedunder | Whitelist ansökning [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sammedunder

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198994105851/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Torsken#8435

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2003

Berätta om din karaktär. Abdi hade en ganska tuff uppväxt där hans pappa ej var närvarande under hans uppväxt, hans mamma hade sina 3 barn hemma inklusive Abdi, detta påverkade dom tufft ekonomiskt. Abdis store bror började därför sälja droger och hamnade i tuff kriminalitet, när Abdi var 16 år dog hans bror i gängkrig och detta gav Abdi en stor tankeställare. Detta var anledningen till att Abdi verkligen inte hamna på samma kriminella bana, han vill arbeta som en riktig arbetare och tjäna sina pengar lagligt och göra sin mamma stolt.
Abdi har under sitt liv arbetat med bilar, allt ifrån att pimpa bilar till att plocka isär bilar.
Abdi har väldigt lätt till att förstå folk och är väldigt skön mot alla han träffar, men om någon är uppkäftig eller stöddig emot Abdi kommer han säga ifrån. Abdi har väldigt stora intressen inom Covid-19 för han känner att något ej stämmer med detta, och han känner att myndigheter gömmer något om denna pandemi.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad för jag har en stor erfarenhet inom rp, har ägt egna servrar och varit högt uppsatt staff på många olika servrar.
Kommer bidra med roliga och seriösa senarion, kommer ej vara några senarion där någon går ut irreterad eller missnöjd, utan ett senario ska vara roliga för alla.
Får jag whitelist kommer jag även kunna ansöka till whitelistade jobb som på det viset kommer ge mig möjligheter att bidra till roliga senarion.
Vill även hjälpa andra på servern inom rp om dom behöver hjälp med något.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Just jag vill bli whitelistad då jag ser att det finns en god potensial på servern att det ska bli en server med perfekta och roliga senarion, vill även bli whitelistad då jag kommer ansöka till whitelistade jobb och detta kommer bidra till att jag kommer kunna utveckla bättre och roliga senarion på Multistaden. Vill även bidra till en rolig och skön stämning på MultistadenRP!

Hur hittade du Multistaden? Genom en polare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att utvecklas, vill kunna ta mitt rp längre fram och detta känns det som en sak som är perfekt och göra på Multistaden. Känns som servern har bra potetntial till att utveckla allas rp steget frammåt!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Godkänd muntlig :)

Discord: Noel#2097
-------------------------------
WL- Ansvarig
------------------------------
Snabba svar i pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka