Accepterad Sammedunder | Ban överklagan[Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sammedunder

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994105851/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dunder äbi

Vad är din discord tagg? Torsken#8435

Vem var det som bannade dig? Alex

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag märkte själv att under händelsens förlopp var det massa dsync då det var en massa folk samlade vid sjukhuset o min polare sa samma sak.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte runt i min bil och krockade ej i någonting men precis innan jag blev bannad sa min polare ey du krockar i allt så då bromsade jag in men exakt då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban då det kanske såg ut som jag powergameade fast jag ej gjorde det då det var sjuk dsync vid stunden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit några bans där det vart mycket missförstånd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade inte behövt kört runt vid sjukhuset när det var massa folk och människor då jag själv vet att det brukar dsynca då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte åka runt när man märker att det är grov dsync vid stunden då detta kan vara konsekvenserna om man gör det, detta kan göra att det blir fel rp.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka