Accepterad Sammedunder | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sammedunder

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994105851/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: KaptenStartklaR

Vad är din discord tagg? Torsken#8435

Vem var det som bannade dig? Oliwer

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag knivhögg en polis utanför polishuset, tanken med det här senariot var ej att skada eller döda någon utan vi hade 2 gisslor för att frita karaktären Farbror som satt inne i en cell, men dom tazrade fast vi hade 2 gisslor och då tog dom min polare men knivhögg då polisen och tog min polare och drog, detta var ej tanken med senariot utan vi tänkte ha ett roligt senario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Knivhögg polisen då han höll på att ta min polare sedan lyfte jag upp min polare så hoppade vi in i bilen där dom andra satt och drog iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag gjorde ju fel genom att knivhugga en polis utanför ett polishus, detta var ej tanken då vi tänkte göra ett stort o roligt senario där vi ska frita denna karaktären Farbror, men allt gick ej som det skulle och ångrar mig att det gick som det gick, detta kommer aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit bans med en massa missförstånd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat låtit polisen ta min polare och försökt tänkt igenom ett större senario där vi skulle frita både min polare och Meth säljaren Farbror, märkte efter händelsens förlopp att jag gjort fel och detta kommer aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att tänka igenom en extra gång om man ska gå på o göra dessa stora senarion, har lärt mig att försöka lösa saker när det kommer till stora senarion på andra sätt, detta kommer aldrig upprepas! Blir jag unbannad ska jag in och ligga lågt och ej skapa stora senarion direkt! <3

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka