Accepterad Sammedunder | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sammedunder

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994105851/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dunder äbi

Vad är din discord tagg? Torsken#8435

Vem var det som bannade dig? JULMYS ZAKI

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det var en greezone på hela torget som jag ej visste om, trodde det bara var i garaget, sedan slog en kille mig och slog ner han också.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För det var en greezone på hela torget som jag ej visste om, trodde det bara var i garaget, sedan slog en kille mig och slog ner han också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och, då det är greenzone vilket jag ej visste att det var över hela torget, men rdm håller jag ej med om då han gav första slaget då får man skylla sig själv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev upp brusad då jag blev rdmad och combatloggade, tog lärdom av det då jag förstått att jag alltid ska kontakta staff vad som än händer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat gjort annorlunda, hade kunnat åkt därifrån istället för att börja slagits med han, och kollat upp vart det är greenzone i staden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att ej ta alla fighter som uppstår och lärt mig vart alla greenzones e då jag läst reglerna och vet allt nu. Detta kommer aldrig hände igen, läst alla regler och vet vart alla greenzones är nu.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka