Nekad Samme112 | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme112

Aktiv Medlem
Meddelanden
758
Reaction score
54
Användarnamn: Samme112

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Samuel,14

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 500

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på vianor för att jag vill göra vianor rikt och att där ska vara aktiva arbetare där då jag anser att dom inte är aktiva och så att vianor kan bli av dom var en gång och ha bra arbetare som verkligen gör sitt jobb då jag kommer att vara hård med vad dom ska jobba och inte går runt och ta pengar och jag kommer också att peppa mina arbetare till 100% och jag kommer också att ge höjningar om jag ser att dom jobbar och att dem gör sitt jobb och jag kommer inte låta någon ta svart. Jag som person älskar bilar och att pimpa dom då jag anser att bilar är det bästa. Jag vill också bli vianor chef för att jag vill bidra till firma så mycket jag kan och göra så kassan går upp så mycket som möjlighet. Men jag vill också göra det för att nästan ingen är där så jag vill göra så att firma blir bra som den var innan.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbar där ett flertalet gånger som erfaren och varit nära på att bli vice chef och vet hur saker fungerar där och har vit biträdande på Mekonomen så vet hur det är att vara chef på ett jobb som har mycket att göra då jag står nära honom så visste exakt hur det funkade att vara chef

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Samme Falk han är en 28 år gammal grabb som gillar bilar och pimpa bilar och han är en rolig grabb och han är en person som gillar att vara med vänner och han är en man som gillar att jobba mycket för att få vad han vill och han är en grabb som är en hård jobbare som han alltid har varit och jobbar hårt för allt och för att allt ska fungera i livet

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 16-23
Tisdag 15-23
Onsdag 16-23
Torsdag 16-23
Fredag 14-02 eller 03 och ibland längre
Och sedan på helgen 14 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej multistaden är bäst ❤️❤️

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka