Accepterad Samme112 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme112

Aktiv Medlem
Meddelanden
758
Reaction score
54
Användarnamn: Samme112

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198351279179/

Vad är din discord tagg? Samme#6080

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? power gaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker att den är felaktig för att jag låg still i några sekunder och sen reser mig ut ifrån bilen och viste inte att man inte fick gå ut ur bilen efter kroken

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja vet inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja legat kvar mer eller gått ut ur bilen och tycket på u för att lägga mig ner

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska ligga ner mer och att man måste spela som om att det är på riktigt

Har du läst våra regler? Ja

asså vill inte verka arg men det ser inte ut som att du har lässt reglerna ifall du är förvånade över att man ska bete sig som i verkligheten så i min årsikt är en ban rätt men det är upp till staffs att avgöra men tänk såhär allt du inte gör irl gör du inte ig så lät tär det med några extra regler som också ska följas

jag håller med svante kroockar irl så ligger du liksom inte på marken i några sekunder och sen går ut ur bilen som att inget har hänt. Tycker du borde vara bannad i 24 timma så du har tid att läsa igenom reglerna och sen komma tillbax men det får staffsen bestämma.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka