Inaktuell Samme112 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme112

Aktiv Medlem
Meddelanden
758
Reaction score
54
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ditt discordnamn: Samme#0268 Kallas även dansk av 320

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2006

Varför ska just du bli staff?
Jag skulle vara en väldigt framåt drivande staff som jobbar hårt och snabbt fram för att lösa problem som är olösta eller som folk vill ha hjälp med. Om jag skulle stöta på något problem skulle jag snabbt och enkelt försökt lösa det så snabbt och bra jag kan så person blir nöjd med hjälpen den fick i support t.ex så hade jag förklara för någon om dom hade gjort något fel eller om jag anser att där är något som kan förbättra, i support så kommer ofta folk som vill klaga på scenarion som jag skulle säga att dom ska göra en anmälan på forumet men om det är ett så pass litet problem så hade jag löst de på plats för att slippa en anmälan som väldigt få läser som tar ofta lång tid att få svar på.

Mina egna egenskaper
Jag har väldigt många bra egenskaper som jag brukar använda i många olika lägen. jag har spelat på servern så pass länge att jag kan det mesta utantill. Jag vet hur rpen fungerar på servern hur vissa spelare brukar agera och hur dom spelar, jag är väldigt bra på att argumentera så att läsa anmälningar och sitta i support hade varit bra för mig. Jag har ett bra tålamod som gör att jag orkar sitta och lägga ner tiden som behövs för att lösa ett problem. Men jag har även ett bra temperament som brukar ibland visa sig mer eller mindre vissa stunder.

Jag som staff är en bra staff som är lugn och sansad för jag vet att i slutändan så kommer man alltid fram till något bra. Jag sitter gärna ingame och specar runt så att man ser att rpen hålls på en bra sida om någon skulle göra något fel så ser jag hellre att man försöker förklara för dom vad som var felet i det hela, så att banna är jag inte rädd för men att lära folk är o och a för att vara en bra och driven staff. Jag skulle även försöka bevisa för folk som skiter i att göra anmälan att det är värt och svara på dem snabbt och försöka lösa dom så fort man kan, många hoppa support istället för att många är missnöjda med hjälpen i anmälningarna för det tar alldeles för lång tid att få ett svar. Så där skulle jag visa framfötterna och ta han om dom så fort jag skulle kunna.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag-Torsdag 15,30-01.00

Fredag 13,30 - 05.00
Lördag 12.00 - 05,00
Söndagar 12.00- 00,00

Hur länge har du spelat på Unive? 2,5

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff innan och kan allt inom arbetet och alltid tyckt det varit roligt så jag jobbar hårt och ihärdigt, Kan alla comands osv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Anmälningar

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan jobba med allt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka