- Meddelanden
- 758
- Reaction score
- 54
Vad är ditt namn i verkligheten? Sameul
Ditt discordnamn: Samme#9999
Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2006
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff/ support för att jag tycker det är roligt och jag har goda kunskaper om staff arbete och allt inom staff temet. Jag kommer jobba hårt för att uppnå mina mål och jag är en hårt jobbande grabb som älskar att hjälpa alla och kommer lägga ner tid och hårt jobb för att kunna förbättra staff temet och rp på servern.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? isdag 15:40 - 00:00
onsdag 16:00 - 00:00
torsdag 16:00 - 00:00
fredag 14:00 - till jag inte orkar mer
lördag runt samma tid som fredag och under loven
Söndag 14:00 - 01:00
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff och goda kunskaper inom staff arbete
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan jobba som var som
Ditt discordnamn: Samme#9999
Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2006
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff/ support för att jag tycker det är roligt och jag har goda kunskaper om staff arbete och allt inom staff temet. Jag kommer jobba hårt för att uppnå mina mål och jag är en hårt jobbande grabb som älskar att hjälpa alla och kommer lägga ner tid och hårt jobb för att kunna förbättra staff temet och rp på servern.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? isdag 15:40 - 00:00
onsdag 16:00 - 00:00
torsdag 16:00 - 00:00
fredag 14:00 - till jag inte orkar mer
lördag runt samma tid som fredag och under loven
Söndag 14:00 - 01:00
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff och goda kunskaper inom staff arbete
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan jobba som var som