Nekad Samme112 | Ansökan till servervakt [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme112

Aktiv Medlem
Meddelanden
758
Reaction score
54
Användarnamn: Samme112

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2006

Vad heter du på discord? Samme#8060

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:30 -22:30
tisdag 15:40 - 22:30
onsdag 16:00 - 22:30
torsdag 16:00 - 22:30
fredag 14:00 - 04:00
lördag runt samma tid som fredag
Söndag 14:00 - 23:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Har spelat på multistaden i ett par månader men vet inte exakt hur många

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag som server vakt skulle dv bilar som bara står och kickat personer som håller på med lall och vdm, rdm och som håller på med saker man inte får och vid värre saker så klipper jag de och visar för staffs och högre då.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag tycker det är jätte kul att rpa där och att kunna göra något och hjälpa så det blir bättre rp med hjälp av rollen och så man verkligen kan göra något mer när man ser någon göra något så man kan t.ex kicka personen

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag är aktiv i dc på nätter och hela dagen så kommer hålla koll där och kommer också vara aktiv ingame med att hjälpa till med saker som behövs göras

Varför ska just du bli servervakt? jag vill bli servervakt, för att jag ser väldigt mycket rdm, och vdm, och även slåss på greenzone, och det är ganska jobbigt att se och vissa staffs har massa annat att göra så dom kan it gå på reports, och då vill man kunna, kicka, dom. och ta ett klipp på det, om det är grovt tar man klipp, om det är litet, så kan man ju kicka, så kanske dom lär sig. och jag har lärt mig av mina misstag. och jag gillar denna server och vill gärna hjälpa denna server till en bra rp, server. detta är den enda rp servern jag spelar på och jag vill lyckas komma någon stans :=), för jag ser nästan hela tiden sådanna grejer, och det är inte så kul lixom. sen kommer jag även dv bort fordon, för det är så SJUKT jobbigt att köra så bara står det ett fordom mitt i vägen. så jag kommer även dv bort fordon, så det blir lite mer realistiskt, och det är väldigt jobbigt att det står det, tror många tycket det

Varför vill du bli servervakt? Vill kunna hjälpa personer och vill också kunna dva och kicka personer som gör något fel och för vill kunna kicka dom och vill bidra till ett bra rp

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har mycket kunskapar inom staff komans och t.ex dv revive sedan id och kick sedan id och noclip och sånna kommandon

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja men det var i börja när jag inte visste reglerna och Ja automatiskt banad som var ett anti cheat problem

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej multistaden är den bästahttps://www.youtube.com/watch?v=C3a1sz2Bp_E

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka