Accepterad Samme112 | Ansökan till Servervakt [Mohsha80]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme112

Aktiv Medlem
Meddelanden
758
Reaction score
54
Vad är ditt namn i verkligheten? Samme

Vad heter du på discord? Samme

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - 16:00 - 00:00
Tisdag - 12:00 - 00:00
Onsdag - 19:00 - 00:00
Torsdag - 12:00 - 00:00
Fredag - 16:00 - 06:00
Lördag - 19:00 - 05:00
Söndag - 20:00 - 02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/mj79/OneDrive/Skrivbord/Pictures/Sk%C3%A4rmbild%202023-04-24%20210644.png där flera är felaktiga och blivit unbannad av väldigt många !

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt ska kunna avlasta staffs arbete med mindre regelbrott så vi kan hjälpa till med det vi kan göra ! Jag skulle haft koll på lallare och folk som bryter mot reglerna, samt hjälpt nytt folk t.ex. skriver till dom att dom inte få har default kläder på sig, bannat folk som t.ex. snackar OOC in game, Som servervakt skulle jag kunna dv:a väck bilar som t.ex. buggar, eller om dom står i vägen för andra personer som spelar på servern som t.ex. vid torget, Som servervakt skulle jag kunna bidra med att göra det enkla jobbet som dv:a bilar för staffsen så dom kan hålla koll på större scenarion, Jag skulle kunna revivea folk som spawnar döda, gjort det enkla jobbet för staffsen, jag skulle vilja hjäpa servern så den blir en server som har 0 lallare på och göra så att unive kan uppnå en toppen nivå av rpandet, samt rapporterat buggar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom då kommer jag kunna banna/kicka folk från servern. Jag kommer också kunna ressa folk som har blivit t.ex. RDMade och sånt. Jag tycker det är roligt och bra att hjälpa folk på servern och så, jag tycker även att jag det är roligt och bra att ha ordning på servern. Jag vill också hjälpa er andra så att ni inte behöver slösa eran tid på att banna t.ex. lallare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man t.ex blir dödad så revar men eller bannar någon mitt i scenario för sin egen vinning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka