Nekad Samme112 | Ansökan till Servervakt [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Samme112

Aktiv Medlem
Meddelanden
758
Reaction score
54
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2006

Vad heter du på discord? Samme#8060

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:30 -22:30
tisdag 15:40 - 22:30
onsdag 16:00 - 22:30
torsdag 16:00 - 22:30
fredag 14:00 - 04:00
lördag runt samma tid som fredag och under loven
Söndag 14:00 - 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? tror ungefär 10 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? ag som server vakt skulle dv bilar som bara står och kickat och sv banna personer som håller på med lall och vdm, rdm och som håller på med saker man inte får och vid värre saker så klipper jag de och visar för staffs och högre då. Men kommer också att hjälpa personer till att få högre rp nivå och skulle hjälpa med det jag kommer kunna

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag ska bli servervakt för jag ser många personer dagligen som gör fel och jag vill göra Multistaden till en bättre och mer seriös rp. jag ska också bli servervakt för att jag har kunskap om rollen! Jag kommer kicka många folk som gör fel. och jag kommer göra många personer glada :) Kommer också hålla en extra koll på folk som jag redan vet inte beter sig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag vill bli servervakt, för att jag ser väldigt mycket rdm, och vdm, och även slåss på greenzone, och det är ganska jobbigt att se och vissa staffs har massa annat att göra så dom kan it gå på reports, och då vill man kunna, kicka, dom. och ta ett klipp på det, om det är grovt tar man klipp, om det är litet, så kan man ju kicka, så kanske dom lär sig. och jag har lärt mig av mina misstag. och jag gillar denna server och vill gärna hjälpa denna server till en bra rp, server. detta är den enda rp servern jag spelar på och jag vill lyckas komma någon stans :=), för jag ser nästan hela tiden sådanna grejer, och det är inte så kul lixom. sen kommer jag även dv bort fordon, för det är så sjukt jobbigt att köra så bara står det ett fordom mitt i vägen. så jag kommer även dv bort fordon, så det blir lite mer realistiskt, och det är väldigt jobbigt att det står det, tror många tycket det

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag vill att servern ska bli så bra som möjligt och att alla ska bete sig så det blir en rolig och seriöst rp! Ser även väldigt många som inte beter som jag redan säger till men tyvärr så kan jag inte göra något jag vill göra servern mer laggfri med kommandot /dv så jag kan ta bort bilar vid väggarna som orsakar lagg! Jag ska också bli servervakt för att jag har ett stort intresse för servern!

Varför vill du bli servervakt? För att jag tycker det är jätte kul att rpa där och att kunna göra något och hjälpa så det blir bättre rp med hjälp av rollen och så man verkligen kan göra något mer när man ser någon göra något så man kan t.ex kicka personen. Också vill jag att alla ska kunna se den bra rp nivån som jag ser på multi och då vill jag kunna gör något åt det så man kan se den bra rp nivån speciellt för dom nya

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Goda kunskaper för jag har varit server vakt tidigare och staff så vet hur allt funkar ifall minnet är på sin plats, men jag kommer göra de som krävs för att få reda på dem komandon som jag inte kan.

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja när jag inte kunde reglerna och något anti chit problem Och för att skjuta på gz då en grabb snodd min bil på gz och då sköt jag ner han

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka