Accepterad Samme.1.0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? samme

Vem var det som bannade dig? exrtez

Bild på banmeddelande: 4035F8E2-240E-49BD-BA64-5EE88F03E29C.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag började hota de o snacka massa skit om staffs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade previs blevit bannad och tappade alla mina roller mina patentet gorilla ped. jag väntade ut min ban och sen så började jag att rpa lite löst. Men kännde att jag inte hade samma känsla till en bra och rolig rp. Men efter ett tag så fick jag ett pm av min irl kompis att han hade blivit p bannad och då så hoppade jag me i support och sen så började vi prata en massa och som sen slutade me att jag skickade massa saker till extiez och sa massa saker i support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna bannen är en rätt ban då jag vet vad jag sa och jag står för allt jag sa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för att en fearpade. Jag har blivit bannad för shoot on sight, har blivit bannad för massa annat med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle bara skitigt i det och inte hoppat me på hans spår o bli p bannad för staff diss

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte begå staff diss under några konsikvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp, men skulle vilja prata me extitez eller något högt i staff teamet samt bli unbannad från dcn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka