Accepterad Samme.1.0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? Samme

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-03 204108.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skjöt mot en heli

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt allians gäng skulle åka upp till naken för att sälja för att komma 1a i tävlingen, efter ett tag så börjar de att åka runt en blå heli och efter de så kommer de en svart. Vi har tidigare lagt massa med varnings skott men de valde att stanna kvar. Då så började vi att spreja på helin så att den börjar att ryka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är ingen felaktig ban först så tyckte jag de, men efter att jag läst igenom reglerna igen så kom jag fram till att han har rätt och att de är en bra ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad för ooc, men båda de gångerna är för att jag var arg. Den första gången var för att vi jaga en som var vice i ett gäng och han körde in på sjukan när han viste att han var jagad. Och andra gången var att en fearrpa som var boss i ett gäng, och då så blev jag förvänad och lite arg på han för att har rpade som att han hade 9 live eller något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de jag skulle kunnat göra är att skjuta mera mot helin men inte på den, för att hålla den borta medans de sålde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skjuta mot helis alls utan försöka att hålla de istället för att skjuta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka