Samme.1.0 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ditt discordnamn: Samme

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa folk med rp och saker. Jag är nuvarande MA ansvarig, som jag tycket är jätte roligt, men tycker att specca är mycket roligare. Då jag känner att jag hjälper folk på en annan nivå.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag har märkt är allt lall som är på unive, då jag har kickat o sv bannat många för lall. Samma är med icke medlemar som går in bara för VDMa folk vilket jag tycker är väldigt tråkigt att folk håller på med. Jag tycket även att det är brist på social rp med, utan att väldigt många väljer att låta vapnen prata än munnarna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det med VDM är inte så lätt att lösa, men om man skulle kunna försöka att lösa det är ju om man speccar alla ställen där det är många som är så att man kan undvika detta. Det med lallandet är samma sak att man ska specca där det är mycket lallande som på Marja-Lisas. Och det med att folk inte är Social utan låter vapnen prata skulle man ta större återgäder på.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man ska försöka att förklara vad de gjort fel innan man bannar folk så att man kan förstå det innan. Men det viktigaste är ju som skat det jag tog upp precis, men det är så att om man har en helper roll så ska vi vara spelares förebilder inom rpn.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att kunna vara aktiv minst 3-4 timmar varje dag, om det handlar om support eller att specca.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelar i över 1år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp, är MA just nu.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna arbeta inom alla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka