Nekad samidrifto | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samidrifto

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106258998

Vad är ditt namn i verkligheten? Sami Hamzaoui

Vad är ditt discord namn? samidrifto#0671

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär Sami Rahmizadagan är en social och ambitös kille på 23 år som gillar att stå i centrum. Han är uppvuxen i förorten med sina barndomsvänner som han har god relation till. Sami älskar bilar och att träna samt att umgås med andra människor. Sami har varit arbetssökande men haft svårt att hitta ett bra jobb vilket gjort att han valt fel vägar i livet. Sami har som mål att bli ekonomiskt oberoende och tjäna enkla pengar. Sami har hållit på med narkotika förut men valt att sluta bruka det och istället göra pengar på det. Sami har haft en tuff uppväxt med missbrukande föräldrar vilket har format honom som människa och gjort han till den han är idag. Dem hade det dåligt med pengar och därför eftersträvar Sami att aldrig ha ekonomiska problem. Som barn blev han alltid testad på sina gränser men det påverkade inte honom. Sami har kort stubin och har lätt för att göra dumma drag vilket inte är en bra grej. Han gör saker för att det är roligt men har vet sin gräns när det kommer till att vara seriös. Ingen kan bestämma eller bossa runt över Sami då han är sin egna chef. Han är lojal till sina vänner och gör allt för dem ifall det krävs. Hatad av många men älskad av få.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser mig vara en bra medlem som kommer bidra till god RP. Jag kommer bidra med roligheter och action men även ta hänsyn till reglerna vilket gör mig till god förebild för nya spelare. Jag tycker dessutom att servern passar för mig och gillar att det är så strikta regler för att ha så god RP som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hört bra om Unive och att det är god RP. Dessutom är den större än de flest svenska servarna med möjlighet för olika jobb.

Hur hittade du Unive? Hittade Unive via Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en tuff karaktär som vill tjäna pengar via ett kriminellt sätt, bygga en framgångsrik livsstil och köpa snygga bilar. Jag skulle vilja vara inom de kriminella kretsarna och utvecklas i RP. Vill ha kul med alla inne i servarna och dessutom är jag realistisk och agerar på samma sätt som jag hade gjort i det verkliga livet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill utvecklas i min RP nivå och skaffa nya vänner inom spelet. Vill dessutom vara hård mot de som inte följer reglerna

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte aktiv men testat på annan svensk server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vidare till muntliga!

kom ihåg, spela endast på Unive!

Din whitelist ansökan har nekats

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka