Vidare till intervju sami1446 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sami1446

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? samuel

Vad är ditt discord namn? Zomoel#5627

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2007

Berätta om din karaktär. Samuel Gustavsson växte upp i den lilla staden Södertälje i Sverige. Han hade bott där hela sitt liv och var omgiven av en mångkulturell miljö där invandrare var i majoritet och var rasistiska på svenskar och mobbad. Trots att han var den enda svenska pojken i sin omgivning och att han va mobbad, kämpade Samuel för att hitta sin plats i samhället.

Under sin skolgång blev Samuel utfryst av sina klasskamrater och mobbad. Han var alltid den ensamma svenska pojken, och detta gjorde honom till måltavla för mobbning och utestängning. Men istället för att ge upp och låta sig krossas av sina motgångar, bestämde sig Samuel för att visa alla vad han verkligen var kapabel till.

Med envishet och beslutsamhet kastade sig Samuel in i sitt arbete och sina studier. Han arbetade hårt för att förbättra sig och bevisa för sig själv och andra att han var mer än bara den ensamma svensken. Han var smart, ambitiös och redo att övervinna alla hinder som korsade hans väg.

Efter att ha avslutat sin skolgång tog Samuel anställning inom äldreomsorgen i Södertälje. Han började med enkla jobb, som att hjälpa till med inköp och städa, men hans hängivenhet och arboral fick honom etsmatt snabbt klättra uppåt.

Samuel fann en sorts tröst i sitt arbete med äldre människor. Han kände sig uppskattad och värdefull när han kunde göra deras liv enklare och trevligare. Genom att visa medkänsla och engagemang skapade han ett rykte som en pålitlig och påhittig individ, och ryktet spred sig i staden.

Men i skuggorna av Södertälje fanns också en mörkare sida. Samuel blev frestad av den kriminella världen som lockade med snabba pengar och en känsla av makt. Han lockades in i en kriminell organisation och började utföra uppdrag för dem. Från början var det småsaker, men snart drogs han in i allt farligare och mer komplicerade uppdrag.

En dag, när Samuel var 17 år gammal, skulle han på en farlig rush, en säljrunda på droger. Han visste att det var riskabelt, men han kände att han inte hade något val. Men hans öde skulle snart förändras på ett oväntat sätt.

Polisen hade varit på spåren av den kriminella organisationen och de slog till precis när Samuel skulle ut på en rush och hade bagen full med narkotika. Han greps och dömdes till två års placering på ett LVU-hem (Lagen om vård av unga) för att försöka hjälpa honom att bryta med den kriminella världen.

Under sin tid på LVU-hemmet genomgick Samuel en omvändelse. Han insåg att han var på väg att förstöra sitt eget liv och att han inte ville följa den mörka stigen längre. Han lovade sig själv att förändra sig och skapa en bättre framtid för sig själv.

När Samuel till slut kom ut från LVU-hemmet tog han ett modigt beslut. Tillsammans med sin familj flyttade han till Unive staden för att få en nystart i livet. Han registrerade sig för att studera och satsa på en framtid som var betydligt ljusare än det förflutna han hade lämnat bakom sig, Och från och med nu ska rpn styra vad som händer med samuel....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en erfaren rpare som kan se scenarios från båda sidorna i scenariot så de mera blir en sida som bara vill ha roliga rp scenarios, Och kommer bidra till endast social rp som jag tycker är kul och kommer jag vara igenkänd från alla olika mäniskor om ett tag jag tror för mitt sett at rpa. Mer kan jag säga muntligt ochså om ni vill de.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att vi säger att vi är tjuv och att vi gör allt för att vinna scenariot från din sida men att du medvetet låter motpartnen fånga en för att man inte har som mål att vinna i scenariot och kör för skojs skull vid båda sidorna.

Hur hittade du Unive? Ingen aning de var nåt år sen min vän tipsa mig tror jag.

Godkänd efter muntlig intervju, välkomen till unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka