Nekad sami1446 | Ban Överklagan [SWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sami1446

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058272790/

Ditt Hex-ID: steam:110000141724216

Vad är din discord tagg? anonym_5567

Vem var det som bannade dig? mvilliez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-24 203912.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa olämpligt skämt som jag absoulut inte normalt säger som kom lite impulsivt och jag skäms över att jag sa och vill stanna på unive o sköta mig som jag har gjort innan då ni kan kolla hur många bans jag har.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och åkte mc med min mc klub och jag såg att det var mycket poliser då frågar jag vad som har hänt och försöker kolla om dom vill ha hjälp sen säger min kompis till nån tjej tjena snygging och då ville jag skämta igenom att säga "Tjena stumpan, Vill du ha en falurkov i rumpan" Som inte var så bra och seriöst skämt då jag befinner mig på en seriös rp server. Jag skäms väldigt mycket över att jag sa det och önska att jag aldrig sa det så jag kunde köra på unvie som nomalt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt rätt placerad på mig och ångrar grovt det så mycket jag gillar och rpa på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har totalt 4-5 bans på loppet av 4-5 år och 3 av dom bansen var 2021 och dom kommer jag ej ihåg men då var jag rätt så ny till rp, Men den senaste var ett år sen då jag skrev i twitter om nån kunde lösa baseboll trä och så vart jag bannad för att jag skriver krimmenelt i twitter och då lärde jag mig att basebollträ är krimmenelt eller inte acceptabelt att skriva i twitter om basebollträ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut inte prata sådär mot en tjej på unive och skulle vara mer seriös nu när jag kommer tillbaks från en liten paus kommer min rpa vara sjuk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska prata med ett respektfullt sätt med tjejer och inte vara sliskig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag och respekterar det, Hade jag kunnat få unban imorgon hade jag blivit jävligt glad.

Hallå jag vart nyss p bannad från discorden för jag tagga nån jag kände igen av liam swe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka