Accepterad sami1446 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sami1446

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058272790/

Ditt Hex-ID: steam:110000141724216

Vad är din discord tagg? Zomoel#5627

Vem var det som bannade dig? Izy

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-04-09 201345.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Är liksom inte säker värför jag vart perma bannad för det var så extremt otydligt och dom som banna mig vägra svara och förklara vad som hänt och värför dom bannade men de kan vart på grund av att jag var korrupt inom jobb som är ett stort regel brott när jag erbjöd en lallare som fösökte döda mig att han ska ge mig hans baseboll trä och lägga de i beslaget för de var 4-5 spelare inne på servern under tillfället och det är lite halvt corrupt att låta han gå bara så, Och var de ett tag sen kommer inte ihåg allt säkert men hade gärna villja ha en förklaring om de var på grund av korruption inom ett yrka dom banna mig eller vilken orsak dom valde banna mig för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Klockan var runt 6 på morgonen och vi på krimminalvården chillade med sista pattrullen inne på servern och svimma kolegan och då skjusa dom oss till sjukhuset och åkte iväg vi var i tjänst då under tiden och när jag står utanför sjukhuset kommer de nån med en mercedes imort tror jag om jag inte minns fel och han hoppa ut ur bilen och börja slå mig med basebol trä så jag nästan dog och jag han springa undan och trycka på överfalsalarmet så sista patrullen kom och då åkte han iväg på nån sekund med sin sjukt snabba import så lämmnade polisen mig utanför igen och då kom han igen och lyckades jag tazera han innan han döda mig och satte på han handfängsel och då hoppade jag i polisen radio och fråga om de var några tillängliga enher lediga och en svar och sa att han gör kontor jobb och inte kan jobba och sa att jag ska ta en polisbil och köra in han i fängelset bara men fängsel systemet var sönder så jag behövde låta en polis göra de och då försöker jag ytligare igen komma åt polisen men ingen svara och ingen sitter i polisen radio så erbjuder han att gå fri om jag får lägga in hans basebollträ i beslaget och han sa ja så gjorde /me tar basebollträtt och släpper hans handfängsel och då tar han upp den och försöker slå ner mig och då då tazera jag han och då dog han med handfängslar på och då tänkte jag liksom de bara en lallare han kommer bara fortsätta lalla och försöka döda mig om jag tar han till sjukhuset så tagga bara där ifrån för inga andra va inne då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror kanske att de inte va en felaktig ban och dom bara banna mig för korruptionen jag gjorde när jag sa att han kunde gå fri om jag får lägga hans basebollträ i beslaget eller att när han dog att jag bara taggade och stängde av efter 5 min hade gärna vilja veta exakt vilken anledning jag vart bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans än på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte tagit hans basebollträ i rpn och låtit han gott med den eller kanske nör han dog av hunger eller bara fall ihop tagit han till sjukhuset och låtit han dödat mig för att sitta ett tag i väntar på support tills nån tar mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte bara tagga när han fall ihop eller att bara inte låta han gå och har jag lärt mig att unive tar extremt hårt på korrution inom jobb.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det att de kan va jobbig om nån sitter pmar en att läsa sin ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka