Inaktuell sami1446 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sami1446

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? samuel

Ditt discordnamn: Zomoel#5627

Ange ditt födelsedatum 5 September 2006

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag är mogen och en rätt så erfaren rpare med 1,5 k timmar som kört rp ett bra tag och är bra På att hantera stress enligt mig, Jag Har vart med i såå mkt scenarios från alla håll och kanter och har alla regler in satt i mitt huvud utantill.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker ibland asså att de många som strävar efter pengar och makt i unive och inte liksom förstår själva syftet mer rollspela på unive att man gör de för skojs skull och rpar med en stabil stuktur det vi säga regler vissa gör inte scenarios för de kul ju mer för att känna pengar eller få mer vapen men förstår inte själva syftet med rpn, Ju det är för de mesta att ha kul och kunna komma in i sin karaktär du spelar för så bra som möjligt och rpa som den karaktären som den karaktären hade tänkt och gjort osv lite typ som ett skådespeleri, Du går in i en karaktär som kanske inte är som du men du är som den karaktären du Härmar eller leker eller låsas vara, Och andra saken är så att få kontakt på staffs ibland kan va ett helvete ibland asså kan de vara de värsta som finns ju, Dom Kan ghosta helt och när man frågar om dom är upptagna eller inte kan man få en timeout på dc som kan va nån dag, Det här har hänt flera gånger och så kommer jag se till att dom som behöver få tag på en staff kan få tag på mig nästan 24/7 men att jag svarar och säger att jag är upptagen om jag är det eller tar ärendet om jag har tid då, Men sist men inte minst är ett problem jag vart med om många gånger på unive att staffs bannar utan att man fattar varför dom banna mig liksom dom skickar bannen utan att säga, Kom support och snacka, Såhär är de de gjorde du fel gör de bättre nästa gång du kommer få en sån lång ban för de du gjorde.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska klargöra rpns syfte och visa goa exempel på rp bra och roliga rp scenarios tips som både partnerna kan tycka är kul att rpa och se till att alla lär sig av sina misstag det vi säga bannar jag nån ska jag snacka med grabben först och få han förstå vad han gjort för fel så de blir mindre risk att de händer igen.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker såhär, Har jag en staff roll på unive så står jag för unive, Vi staffs och spelare är unive och symboliserar unive då vi som staffs Har högre prioritet att agera proffsigt för att är de en staff som agerar oprofessionalitet Tror folk att det är så hela unive servern är och att unive är oprofessionalitet, Så hur jag aggerar professionalitet är att jag Är tydlig med vad jag säger och snackar inte mass onödigt när de inte behövs och bemöter Folk på ett lungt och bra sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Oftast är jag aktiv nån timma på dagen och kör oftast från 5-10 till 01-09 Om ni fattar hur jag menar men ibland kan jag jobba helg och då brukar jag komma in senare på kvällen, Saker som kan förklara att jag inaktiv ibland, Har en amstaff som behöver flera timmar om dagens prommenader och ibland behöver jag gå längre med hunden och sen har jag min brud som kräver ganska mkt tid men just nu tills skolan börjar är på semster så kommer kunna köra nästan när jag vill och sen behöver jag hjälpa till hemma med saker hemma, Och på lördagar går jag billträff då är de kkb som gäller.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag tror jag börja köra på unive Från hela början 2020 men har lämmnat servern och rejoinat serverern och fått min felaktiga perma ban men har gått fram och tillbaka till unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har vart staff på några mindre servrar som Jag inte ens kommer ihåg namnet på men har tagit några support ärenden där men har liksom inte ansökt innan till staff någonsin, Dom tyckte jag var skön och mogen för de så dom ba gav mig de men är inte så erfaren som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kanske nåt område jag behöver va så extemt extremt aktiv hela dagarna är inte min grej är inte så mkt av en mitt på dagen spelare, Mera av en kvällspelare.

Hoppas ni Gillade den, Nekar ni den kan ni vara skysta och förklara vad ni tyckte inte såg bra ut.

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka