Antagen sami1446 | Ansökan till Servervakt [Hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sami1446

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? samuel

Vad heter du på discord? anonym_5567

Vad är ditt Hex:ID steam:110000141724216

Ange ditt födelsedatum 5 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu ser mina dagar ganska lika ut. Jag vaknar någon gång på förmiddagen, tar det lugnt i början – kanske äter något, softar lite och låter dagen komma igång i sin egen takt. Det finns ingen direkt stress. Efter det brukar jag gå ut en sväng, hitta på något, bara få lite omväxling från att vara inne. Det kan vara att träffa någon, ta en promenad, fixa något ärende eller bara hänga ute och få lite luft.

Jag håller igång fram till någon gång mellan 19 och 21, och då börjar jag spela. Det är mitt sätt att koppla av och verkligen gå in i något jag tycker är kul. Spelandet håller ofta på långt in på natten, ibland ända till 01 eller till och med 06 på morgonen. Det är då jag känner mig som mest aktiv, mest i mitt rätta element. Efter det sover jag – och sen börjar det om.

Det här är min rytm just nu, och jag kommer köra på så här i ungefär två veckor till. Därefter kommer saker att ändras lite. Då behöver jag vara tillgänglig vid 19-20-tiden på kvällarna, och jag måste börja stänga av spelet någon gång mellan 23 och midnatt. Det kommer bli en omställning, men inte hela världen – jag kommer fortfarande spela varje dag, bara inte lika länge in på natten som tidigare.

Så kort sagt: just nu lever jag ett ganska fritt och avslappnat liv där spelandet är en stor del av min vardag, och även om det snart blir lite mer struktur på kvällarna, så kommer jag fortsätta spela några timmar varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Mer än en månad men har vart till o från medlem sen 2021 som ni ser i medlems ansökningarna.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bifograr bilden nedan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att se till att alla spelare följer serverns regler och att spelupplevelsen är rättvis och trevlig för alla. Det innebär till exempel att servervakten kan varna eller banna spelare som bryter mot reglerna, som vid RDM, VDM eller när någon pratar OOC i situationer där det inte är tillåtet till exempel mitt under ett pågående RP . Servervakten agerar alltså som en slags moderator och ser till att rollspelandet hålls seriöst och inom ramarna för serverns riktlinjer.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna bidra till bättre och mer seriöst RP på servern. Det är viktigt för mig att spelare följer reglerna och respekterar RP:n, så att alla får en bra spelupplevelse. Vid allvarliga regelbrott som förstör för andra är det självklart att spelare ska bli avstängda eller bannade. Men jag tycker också det är viktigt att kunna vägleda nya eller osäkra spelare i mildare situationer att kunna säga "så här gör man inte, försök så här istället" så att de får en chans att lära sig och utvecklas i sitt rollspelande. På det sättet skapas en bättre miljö för både nya och erfarna spelare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man makt missbrukar o använder sin makt i sin egen eller för sin väns fördel.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka