Accepterad Sami07 | Medlem ansökning [Felix.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sami07

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sami

Vad är ditt discord namn? Sami07#3436

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sami Khalid, han är 25 år gammal och har ett roligt humör, och han har flyttat till en ny stad och försöker skaffa sig ett nytt jobb. Sami har gått utbldning och försöker ny att jobba på Mekonomen. Sami vill samla pengar för att kunna köpa ett hus en fin bil och gifta sig. Sami är lite cold face, det ända han är rädd för är att han inte fått tillgång till ett bra jobb, och han vill inte vara hemlös. Han har flyttat till ett helt ny stad, och känner inga, han vill skaffa nya vänner och försöker samt också att bli framgångrik man med ett bra namn inom staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat tidigare på servern och vill komma tilbaka till den, jag vill jobba på t.ex Mekonomen för att få det aktivt, eller något annat yrke. Jag kommer rpa med en god ton och följa alla serverns regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att motparten i ett scenario du är med ska ha roligt. Det betyder att man inte behöver vinna ett scenario hela tiden för att det ska vara roligt, detta ser jag också som powergaming, om man rpar för att vinna ett scenario hela tiden.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis.

Du har kompetens, och jag kan förlita mig på dig att du kan bidra med en bra rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka