Accepterad SamFag | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SamFag

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam fagerlönn

Vad är ditt discord namn? Haribo1338#7070

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sam Fagerlönn och är född 2000. Han är en helsvensk och har bott hela sitt liv i Norrland tills han flyttade till stan. Detta skedde då han tvingades åka från Norrland för att det fans inte tillräckligt med poliser för att sköta alla kriminella. Han tog sig under sina unga år ner till den stad han inte visste att han skulle leva så länge han kunde minnas. I staden har han träffat flertal nya vänner som isac larsson och mohammad svenson. sam har ett problem som är att komma in i situationer han inte kan ta sig ut ur. Han hade under flertal år ett stort problem med droganvändning, alkohol och köra bil utan körkort. Han har därför under de senaste åren haft ett problem med att undvika droger och alkohol. Han är en människa med stort intresse för fordon och teknik. sams drömbil är en mclaren p1 gtr (2012) och han gör allt han kan för att få bilen någon gång. Han har under sitt liv köpt en lång lista av bilar i hopp om att kunna sälja dem någon gång när de går upp i pris. Han är en mycket god människa då han inte försöker ta åt sig av vad andra tycker om honom. Som jag nämnde innan så har Sam haft problem med droganvändning och alkohol. Detta är något som han aktivt försöker att inte tänka på varje dag. Han försöker trycka ner sin rädsla och bara visa glädje även fast han innerst inne är ledsen. Målet med Sam i mitt perspektiv är att förändra honom som person och forma honom till den han verkligen är.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en god rp med de människor jag träffar. Jag ska bidra med glädje till de andra som spelar det spel de gillar och ta del det. Målet med min tid i Unive roleplay är att bidra till ett realistiskt, rolig och seriös rollspel. Jag kan bidra till att rapportera potentiella buggar om de märks eller rådgiva om det är något jag vill ha sagt. Jag vill bidra till att serverns uppbyggnad på ett positivt sätt. vill inte bryta regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn. och att inte vara (självisk) du ska kunna förlora ett scenario inte bara vinna. alla ska tycka att scenariot är roligt inte bara du.

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelade på den innan mig sen sa de att jag skulle joina så det gjorde jag sen visade det sig att det var roligt så jag fortsatte.

Vidare till muntlig intervju. Du har48 timmar på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka