Nekad SamFag | Medlem ansökning (elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SamFag

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sam fagerlönn

Vad är ditt discord namn? haribo1338

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2000

Berätta om din karaktär. jag heter sam fagerlönn är 23 år gaycket så min pappa flyttade i från oss mmal och jag växte upp utan för stan med mamma och en syster min pappa flyttade tidigt från oss på grund av att min mamma och pappa bråka mycket. jag vill hjälpa samhället min a planer i framtiden är att bli polis. Jag är väldigt prat glad och gillar att prata med andra och skaffa nya kompisar att snacka. Är rädd för höjder och många små kryp och mina svagheter är att jag kan bli lite lätt triggad att bli arg men jobbar ut det genom att rpa. jag drar ut på senarion så efter ett butiks rån så ger jag inte upp direkt efter som vissa gör jag kommer att jobba vidare med fallet och försöka hitta misstänkta och så småning om ta in dom på ett förhör och hitta den skyldiga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag anser att jag har rätt så bra utväkling på min rp nivå. som jag kan bidra med, jag kan bidra med bra scenarion t.ex. rån mm
jag spelar inte för pengar, bilar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla som spelar i scenariot har en chans att vinna

Hur hittade du Unive? kompisar som har spelat servern tidigare

Tillbaka