Nekad SamFag | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SamFag

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/haribo1338

Ditt Hex-ID: steam:11000011d08314d

Vad är din discord tagg? haribo1338

Vem var det som bannade dig? El kantarella

Bild på banmeddelande: ban bild111.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och min kompis åkte bil och sedan kom en random securitas bil från ingenstans. och vi d-cynkar/krockar in i han. jag och min kompis reagerade men efter som vi är efterlysda försökte vi åka där ifrån. så fort som mögligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte bil och lyssnade på musik efter som att vi har känat en del pengar ig och vi åker runt och chillar, men från ingen stans så kommer en forrtkörande securitas bil och d-cynkar in i oss. vi reagerar och sedan försöker vi ta oss där ifrån eftersomm att vi är efterlysda. vi kommer en liten bit sen får jag en *du är bannad i 2 dagar* och nu är jag här och skriver en unbans förfrågan till en medarbetare på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan förstå att de bannade mig för powergaming men jag tror inte helt på att den förkänar så länge. eftersom att det var båda parternas fel. jag som körde med min kompis. vi tycker att jag inte förkänar den tiden för att det ändå var en måttlig reaktion av kraschen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tidigare och då har jag tagit lärdom av de misstagen. vilket inte kommer hända igen någonsin.
så jag har impregnerat de misstag i mitt huvud och kommer alltid att tänka på det under framkommande rp scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stanna helt backa tillbaka och fråga hur det gick med Securitas killen. Utgått från den positionen och utvecklat scenariot ytligare. Men som sagt vi är fortfarande efterlysa välkända kriminella personer, så mannen skulle kunnat känna igen oss och gripit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. Jag har lärt mig att man ska ta extrem hänsyn till reglerna och uppföra sig professionellt överallt inom rpn på den trevliga servern unive. och att jag nu har bestämt mig att göra så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka