Nekad SamFag | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SamFag

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/haribo1338/

Ditt Hex-ID: 11000011d08314d

Vad är din discord tagg? haribo1338

Vem var det som bannade dig? ANTON

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: banbs.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter mitt möte med polisen, märkte jag att mitt spel plötsligt frös. Jag försökte lösa problemet genom att starta om spelet, men istället för att hjälpa blev jag oväntat bannad från det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig i ett allvarlig scenario med en annat gäng . Efter d hörde jag sirener nären stunma sig, varpå alla i situationen försökte fly från platsen. Jag lyckades undkomma. En stund senare stannade en av poliserna som tidigare varit där mig. Efter en kort konversation med polisen insåg jag att jag inte hade körkort och att jag borde hoppa ur. Eftersom jag var beväpnad, ville jag inte följa detta, så jag försökte fly och lyckades komma undan. Plötsligt kom en främling fram och försökte rädda mig, troligen för att ta mig till sjukhuset, men min dator frös när de försökte bära mig. Därför försökte jag starta om spelet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tänker om man ser från båda perspektiv så, är det troligen tilldels mitt fel, men tänker ochkå kunnat vänta lite med bannen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad några gånger. Men sedan dess har jag ändrat min synvinkel. Tidigare var mitt huvudmål inom rollspel att skapa ett stort namn i den kriminella världen. Nu har jag utforskat andra spel och upptäckt att det är mer underhållande med andra yrken, som att vara bagare eller bilmekaniker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha agerat mer ansvarsfullt och samarbetsvilligt med polisen istället för att försöka fly. Dessutom borde jag ha kommunicerat tydligare med personen som försökte hjälpa mig för att undvika missförstånd och ytterligare problem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter incidenten har jag insett vikten av att agera mer ansvarsfullt och samarbetsvilligt i liknande situationer. Det är viktigt att följa lagar och regler samt att kommunicera tydligt med andra för att undvika missförstånd och problem. Jag har också lärt mig att ta ansvar för mina handlingar och att lära av mina misstag för att undvika att hamna i liknande situationer i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka