Accepterad SamFag | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SamFag

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad heter du på discord? haribo1338#7070

Ange ditt födelsedatum 10 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv nästan varje dag, men ibland kommer jag ej kunna vara aktiv PGA tennis träningar/matcher,
annars kommer jag ha tiderna ungefär. så jag kommer spela flertal timmar om dagen.

skola:
16:00-21:00

helg:
10:00-ca23:00

lov:
10:00-ca00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har 2022-medlem men har varigt medlem ungefär sedan mitten av 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Steam/userdata/487076173/760/remote/218/screenshots/20230621135330_1.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa staffarbete t.ex. ifall någon får för sig att åka runt och vdma alla eller bara massa
sunt förnuft, så ska man göra åtgärder t.ex. sv-bans och kick.
heja ansvaret är inte att kicka eller banna alla, för ibland behövs det bara en dv.
med enkla ord hjälpa servern med bättre rp.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli server vakt, för att jag vill stötta unive, få bättre rp på servern,
och att hjälpa så inte problem spelare inte förstör servern och serverns rp.
helt enkelt hjälpa alla spelare som försöker ha kul göra bra scenarion.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan till exempel vara att ifall man ser en lallare eller fuskare så vänder man ryggen emot dem eller revar en person mitt i ett scenario eller spam revar folk för att man vill. abuse kan vara till exempel vara att man noclipar hela tiden för man inte orkar gå eller köra bil någonstans eller att man kickar folk för ingen anledning, eller abusar för att vinna ett scenario.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka