Accepterad Samerhadrous | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samerhadrous

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samer Hadrous

Vad är ditt discord namn? zapo9237

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 1997

Berätta om din karaktär. Yousef Milion, 26år, är en före detta kriminell som tidigare bott i Fristaden RP men ``suttit inne´ de senaste 4 åren.
Yousef har tidigare varit medlem i ett av fristadens största kriminella organisation där han har fått styra och ställa med ett gäng på 12 personer. men för 5 år sedan kom det en grupp män och kvinnor som konkurrerade mot Yousef och hans organisation. detta slutade med att Yousef fick sitta inne för mord, kidnappning och vapeninnehav.
Efter allt från rån, kidnappningar och mord Har Yousef nu lyckats fly fängelset och försökt lifta sig till Unive längs e4:an för en ny start och en ny chans.
Efter familjens bortgång har Yousef haft varierande känslor mellan hämnd, ånger och ångest. Men inte en dag går förbi utan att Yousef inte tänker på dom. Yousef hoppas skaffa sig mycket kontakter och vänner i Unive som kanske kan bidra med en bättre framtid inom den bransch som nu kommer vara menad för honom. Aldrig har han haft några svårigheter med att klättra inom sin bransch och Yousef nöjer sig sällan med ``måttligt´´

Blir Unive Yousefs nästa destionation i livet? det återstår att se.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har en lite mer old school rp erfarenhet då jag spelade när gta RP va som störst i sverige. så måste nog säga att det jag har att bidra med är variation av rp på servern! Även en hel del roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vara realistisk. Blir man påkörd så ställer man sig inte upp på 2 sekunder, blir man rånad är man ingen hjälte. man är inte ensam rp:are på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått era regler. rdm, vdm, fear rp. Men viktigast enligt mig, ooc ingame. Att prata utanför sin karaktär in game är enligt mig något som förstör rp upplevelsen och försämrar/ förstör ett helt scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat runt 200 timmar på fivem varav cirka 180t är rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har nog inget att tillägga, låt oss rp:a! :)

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

@DJ.

Aktiv Medlem​

Medlemskap Ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka