Nekad Saman123 | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saman123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Hermansson

Vad är ditt discord namn? SIMON#9325

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2009

Berätta om din karaktär. . Min karaktär är en livfull killer som gillar att köra bil. Han heter Wille Tegler och kommer från Linköping, han har en mamma oh en pappa och han hade en broder som dog i en bil krock så nu är det tre i familjen. Men det var länge sen så det är inte så ledsna längre. Nu så vill han göra sin broder han var med i ett gäng det var därför han dog för de blev jagade av ett annat gäng så nu ska han ge tillbaka. Men om han inte ska göra det så ska han nog bli något med bilar eller motorer för det gillar han. Han söker sin kärlek och så han kan få en familj en gång i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan ge er bra rp en rolig rp också. Jag kommer vara inne nästan varje dag någon timme så det är bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Hur hittade du Unive? Jag har hittat Unive från stremers t.ex Cosmo och Lexty

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka