Accepterad saman | Medlem ansökning [Nordic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saman

Icke Medlem
Meddelanden
233
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt discord namn

Vad är ditt discord namn? saman1.

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som är 22 år och gillar pengar och ett exklusivt livstil.Han älskar bilar och gillar att trimma och ändra sina bilar mycket.Han är också en snygg och stilig människa med mycket respekt för polisen och staten.Han är från en liten stad i Irak där han växte upp ganska fattig.Nu har han mycket pengar eftersom han har jobbat hårt som tolk inom hans hem kommun.Han var bra på att översätta från Arabiska till Engelska.Eftersom han var så bra på Engelska börja han lära sig kurser som var på engelska och började investera i fonder och företag.Han blev senare miljardär och lever ett lyxliv.Han är en ganska deprimerad person eftersom hans familj dog i Irak.Han är snäll och mycket hjälpsam.Men med små steg försöker han glömma det förflutna och tänker bli president eller en högt uppsatt position i staten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan både skapa och slutföra bra scenarion.Där jag har en mycket bra RP röst och med hjälp av andra liknande scenarion kunna göra ett så bra scenario som mögligt.Jag hoppas också att andra personer lär sig av mitt RP ord och olika reaktioner man bör göra för att göra ett bra RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda parten blir glada och att båda ska ha det roligt och vara nöjda över att de har avklarat ett bra scenario. Jag kan även förlora scenarion och låta motparten vinna ibland.

Hur hittade du Unive? Jag har hört mycket gott från mina vänner om Unive och hittade Unive genom mina vänner och skulle vilja spela med de och RPA. Jag har även spelat på unive tidigare innan jag blev bannad

"Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!"

Godkänd efter intervju, välkommen till unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka